וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהואשם בהטרדת 8 נשים: המנחה הוותיק צ'ארלי רוז פוטר

21.11.2017 / 20:23

רשת CBS הודיעה על פיטוריו של מנחה הטלוויזיה האמריקאי לאחר ששמונה נשים האשימו אותו בהטרדות מיניות. הרשת: "למרות תרומתו העיתונאית החשובה של צ'ארלי למחלקת החדשות שלנו, אין דבר חשוב יותר - בארגון שלנו ובכל ארגון - מאשר להבטיח סביבת עבודה בטוחה ומקצועית"

צ'ארלי רוז. GettyImages
פוטר. צ'ארלי רוז/GettyImages

לאחר ששמונה נשים האשימו את המנחה הוותיק צ'ארלי רוז בהטרדות מיניות, רשת CBS פיטרה אותו. "למרות תרומתו העיתונאית החשובה של צ'ארלי למחלקת החדשות שלנו, אין דבר חשוב יותר - בארגון שלנו ובכל ארגון - מאשר להבטיח סביבת עבודה בטוחה ומקצועית, שבה אנשים יכולים להרגיש שהם יכולים לעשות את העבודה הטובה ביותר מבחינתם. אנחנו חייבים להיות מקום כזה", מסר נשיא הרשת דיוויד רודס.

בעדויותיהן של שמונה הנשים, שהתפרסמו בעיתון וושינגטון פוסט, מתארות המתלוננות דפוס קבוע, ודבריהן מחוזקים על ידי חברים, בני משפחה וקולגות, ששמעו את סיפוריהן בזמן אמת. שלוש מהנשים תיארו את המעשים בשמן מלא, בעוד חמש נוספות ביקשו להסתיר את זהותן מחשש מכוחו הגדול של רוז בתעשייה.

בתוך שעות ספורות מפרסום התחקיר הודיעו רשתות בלומברג ו-CBS, בהן עבד רוז, כי הן משעות אותו. בנוסף הודיעה רשת בלומברג כי היא משעה תוכנית חדשה בהנחייתו, שהייתה אמורה לעלות בקרוב. רוז (75), נחשב עד פרסום הדברים לאחד מאנשי הטלוויזיה הוותיקים והמוערכים בארה"ב, תוכנית הריאיונות על שמו ברשת PBS משודרת ברציפות מאז 1991, מאז 2012 הוא מנחה את תוכנית הבוקר של CBS, והשתתף מספר פעמים בתוכנית התחקירים היוקרתית "60 דקות".

צ'ארלי רוז. GettyImages
סביבת עבודה מקצועית. צ'ארלי רוז/GettyImages

בין הסיפורים שנחשפים בתחקיר, מוצג גם זה של ריה בראבו, ששימשה כמתמחה ומפיקה בתוכניתו של רוז ברשת PBS בשנת 2007. היא מגוללת שורה של חיזורים אגרסייבים מצדו של המנחה, על אף שסירבה לו שוב ושוב. באחד המקרים היא זומנה לחדרו במלון כדי לעבוד על נאום שהיה עתיד לשאת, ולטענתה תוך כדי כתיבתו יצא רוז מהמקלחת עירום והסתובב בחדר מולה.

עוזרת הפקה נוספת, קייל גודרפי-ריאן, תיארה לא פחות מתריסר מקרים בהם חזרה ההתנהגות הזאת של רוז גם בנוכחותה. בוקר אחר התקשר רוז אל גודפרי-ריאן ותיאר בפירוט פנטזיות מיניות שעלו בחלומו, ובהן שחתה בעירום בבריכת המלון שלו. מתאמת ההפקה מייגן קרידט תיארה כיצד נהג רוז להניח את ידו על החלק הפנימי של ירכה במהלך נסיעות. "לקחו לי 10 שנים ורגע אמיץ של התעוררות תרבותית כדי להבין מה היו הרגעים האלה: הוא היה הטורף המיני ואני הייתי הקורבן שלו", סיפרה לעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully