וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי לו 'די' והוא לא הפסיק": כוכב הבקסטריט בויז מואשם באונס

22.11.2017 / 9:42

זמרת לשעבר טוענת כי ניק קרטר הזמין אותה לביתה כשהייתה בת 18, שם אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי ולאחר מכן אנס אותה. "כשהוא הניח את ידי על איבר המין שלו, חשבתי שהדרך היחידה לצאת מזה היא לתת לו לסיים את מה שהוא התחיל. אמרתי לו שאני בתולה ושאני לא רוצה"

צילום:CNN עריכת וידאו:ניר חן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבך. ניק קרטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמרת לשעבר טוענת כי כוכב הבקסטריט בויז, ניק קרטר, אנס אותה בדירתו בשנת 2002 כשהייתה בת 18. הזמרת, מליסה שומן, סיפרה כי קרטר הזמין אותה לדירתו בסנטה מוניקה, לשם היא באה עם חברה. לטענתה, שם הוא ביקש ממנה להיכנס לחדר ולהקשיב לשירים שעליהם עבד, ואז אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי ולאחר מכן אנס אותה.

"הוא היה הרבה יותר חזק וגדול ממני ולא הייתה לי שום אפשרות לפתוח את הדלת ולבקש עזרה", כתבה שומן בבלוג שהיא מפעילה. "חברתי לא יכלה לעזור לי, אפילו לא ידעתי איפה היא נמצאת. כשהוא הניח את ידי על איבר המין שלו, חשבתי שהדרך היחידה לצאת מהסיטואציה היא לתת לו לסיים את מה שהוא התחיל".

לדבריה, קרטר השליך אותה למיטה וטיפס עליה. "אמרתי לו שאני בתולה ושאני לא רוצה לקיים יחסי מין. אמרתי לו שאני שומרת את עצמי לבעלי לעתיד. אמרתי את זה הרבה פעמים. הוא לא הסכים לשמוע 'לא'. הוא היה כבד ולא הצלחתי לצאת".

בקסטריט בויז. רפי דלויה
הבקסטריט בויז בישראל/רפי דלויה

שומן סיפרה כי לאחר שהותקפה, נסעה המומה בחזרה לביתה ולא סיפרה לחברתה מה קרה בחדר עם קרטר. עוד סיפרה כי בשבועות שלאחר שהותקפה לכאורה, הוא צלצל אליה שוב ושוב, והשאיר לה הודעות קוליות מרושעות. "באותו זמן איבדתי עניין בתעשיית המוזיקה ופרשתי", הוסיפה.

"הייתי שבורה, הייתי עייפה, הייתי בטראומה", כתבה. "סיפרתי למטפל שלי, למשפחה שלי, לחברים שלי. פשוט עד עכשיו לא הייתה לי פלטפורמה כדי לספר את זה באופן פומבי". לדבריה, היא קיבלה את ההשראה לחשוף את המקרה בפומבי לאחר שדווח לפני כמה חודשים כי קרטר נחקר בגין הטרדה מינית של מעריצה בשנת 2006.

קרטר טרם הגיב להאשמות מצד שומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully