וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה של אוכל ושירים: פסטיבל המוזיקה המפתיע של עידן רייכל

26.11.2017 / 6:10

המוזיקאי יפיק וינהל אמנותית פסטיבל רב תחומי שייערך בתחילת חודש יוני 2018 באמפי לייב פארק ראשון לציון. הפסטיבל יכלול תערוכת צילומים של זיו קורן, מתחם קולינריה בניצוח השף יובל בן נריה - וכמובן הופעות מדי ערב של הפרויקט של עידן רייכל

צלמים זמניים מורשים

מופע חדש לפרויקט של עידן רייכל, מתחם קולינרי מיוחד של השף יובל בן נריה, תערוכת צילומים של הצלם זיו קורן ובמת אמנים מתחלפת: כל אלו ועוד ימתינו לכם בפסטיבל ייחודי שיזם, הפיק וינהל אמנותית המוזיקאי עידן רייכל. הפסטיבל ייערך באמפי לייב פארק ראשון לציון בין 1-5 ביוני 2018 ומחירי הכרטיסים ינועו בין 169 ל-319 שקלים.

זאת תהיה הפעם הראשונה מזה תקופה ארוכה שבה יתאחד הפרויקט של עידן רייכל למספר הופעות מצומצם - וזאת לאחר שבשלוש השנים האחרונות הופיע עם הפסנתר לבדו. המופע יכלול את כל השירים האהובים, בהפקה מוזיקלית חדשה. עבור ההפקה המיוחדת עוצבה במה ייחודית שתאפשר זוויות צפייה נוחות ומותאמות לקהל הרחב. חברי הפרויקט שישתתפו: יהלום דוד, מאיה אברהם, ירדן ג'רפי, אילן דמתי, מרק קקון, עידן שניאור, אייל סלע, איתי ניצן, מעיין דוארי, ליאור עוזרי, אוריאל וינברגר, ינון פרץ ומעין מילוא.

עידן רייכל. אורית פניני,
יזם והפיק. רייכל/אורית פניני

אלא שהפסטיבל לא יסתכם רק במוזיקה, ויכלול כאמור הפתעות נוספות. במקום יוקם מתחם קולינרי של השף המוכשר יובל בן נריה (טאיזו, YA-PAN). במתחם יוגשו מנות של יובל בן נריה שיציגו את פרשנותו לאוכל הרחוב של דרום מזרח אסיה. בן נריה ורייכל יבנו יחד את התפריט. בנוסף לכך, הקהל יוזמן להתרשם מתערוכת צילומים של הצלם זיו קורן שלצד צילומים דוקומנטריים מהארץ ומהעולם יציג תיעוד של הפרויקט של רייכל שייחשף לראשונה בתערוכה זו. במקביל תוקם במה שעליה יופיעו מוזיקאים מקוריים ומעניינים שייבחרו על ידי רייכל.

עוד באותו נושא

צפו: עידן רייכל מבצע את "בלילה" במסגרת משדר המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS

לכתבה המלאה
עידן רייכל. אורית פניני,
קורן/אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully