וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע היהודי בירושלים ייצא לדרך עם אחד הסרטים הלוהטים של השנה

26.11.2017 / 6:10

המהדורה ה-19 של הפסטיבל תיפתח בהקרנת בכורה ישראלית לאחד השמות החזקים של עונת הפרסים הנוכחית בארצות הברית, "קרא לי בשמך", ובתפריט שלו מחכות עוד אטרקציות

יח"צ - חד פעמי

כמדי שנה, פסטיבל הקולנוע היהודי יתקיים בדצמבר הקרוב בסינמטק ירושלים. השנה, במהדורתו ה-19, הוא מתהדר בסרט לוהט מיוחד: "קרא לי בשמך", אחד הסרטים האמריקאים המדוברים של השנה, המוביל במספר המועמדויות בפרסי הקולנוע העצמאי (שישה) ואחד הפייבוריטים לאוסקר.

הסרט, עוסק בילד אמריקאי המבלה את חופשת הקיץ השנתית באיטליה של תחילת האייטיז, ופוגש שם גברבר יהודי (ארמי האמר), המסתובב עם שרשרת מגן דוד, שהקשר עמו ישנה את חייו. "קרא לי בשמך" יופץ בארץ רק בשלהי ינואר, כך שבאי הפסטיבל יזכו לו לצפות בו על מסך גדול לפני כולם.

סרט הנעילה של הפסטיבל הוא תפוח אדמה לוהט גם כן: "שעה אפלה" המדובר, בו מגלם גרי אולדמן את ווינסטון צ'רציל בארבעת השבועות הראשונים בתפקידו כאחד המנהיגים של העולם החופשי בזמן מלחמת העולם השנייה, תקופה בה עליו לקבל החלטות גורליות שישפיעו כמובן גם על גורל עמנו.

ועוד בפסטיבל: הקרנת בכורה לעותק דיגיטילי חדש ומשוחזר של "זעם ותהילה", סרטו של אבי נשר מ-1984 הנחשב לאחד הפנינים הגדולות של הקולנוע הישראלי של אותה תקופה, והקרנות של עוד עשרות סרטים טריים נוספים, ובהם סרטי דוקו על בילי ווילדר ולאונרד כהן, הקרנות מיוחדות של פרקים מן הסדרות "כיפת ברזל" ו"השבבניקים" וכן סרטים קצרים תוצרת הארץ.

הפסטיבל יתקיים בין ה-16 בדצמבר ל-21 לחודש. פרטים נוספים ורכישת כרטיסים - באתר הרשמי.

קרא לי בשמך. פורום פילם,
אחד הסרטים הכי מדוברים כעת. "קרא לי בשמך"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully