וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: משה איבגי יודה בהטרדות מיניות ולא יועמד לדין

26.11.2017 / 21:51

לפי דיווח בחדשות 2 ו-10, בין השחקן לבין פרקליטות מחוז חיפה מסתמנת פשרה שלפיה השחקן יודה במיוחס לו ובתמורה לא יואשם והתיק הפלילי נגדו ייסגר. פרקליטו מכחיש

עריכת וידאו: ניר חן

בין השחקן משה איבגי לבין פרקליטות מחוז חיפה מסתמנת פשרה לפיה השחקן יודה במיוחס לו ובתמורה לא יואשם והתיק הפלילי נגדו ייסגר - זאת בניגוד להערכות קודמות ולפיהן יוגש כתב אישום נגד איבגי. לפי הדיווח במהדורות חדשות 10 ו-2, איבגי יודה בעבירות מין ב-4 נשים, מעשים מגונים וגם הטרדות מיניות. פרקליטו של איבגי מכחיש את הדיווחים.

לפני כשבועיים ערכה פרקליטות מחוז חיפה שימוע לפני הגשת כתב אישום נגד איבגי, בגין עבירות של הטרדות מיניות ומעשים מגונים בארבע נשים. זאת, לאחר חשיפת וואלה! NEWS בנוגע לחשדות נגד השחקן והעדויות המלאות נגדו. השימוע התקיים במשרדו של הפרקליט עמית אייסמן ועם עוד ארבע פרקליטות בכירות.

"שימוע, כדרכו, מאפשר להגנה להשמיע את טענותיה באופן מפורט והם הקשיבו קשב רב במשך שעות ארוכות", אמר אז עורך דינו של איבגי, ציון אמיר. "אמרנו שאין הצדקה להעמיד אותו לדין והם היו מאד קשובים. אין לי אלא לברך על התנהלות זו. כך צריך להתנהל שימוע - בנפש חפצה ובלב פתוח וכך היו פני הדברים. מה יחליטו? ימים יגידו".

משה איבגי מופיע בתל אביב, פברואר 2016. ניב אהרונסון
איבגי/ניב אהרונסון

באוגוסט הודיעה הפרקליטות על הגשת כתב אישום נגד איבגי בכפוף לשימוע. מחקירת הפרשה, שנוהלה בידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), עלה החשד לביצוע המעשים על ידי איבגי, בין השנים 2013-2012. במאי בשנה שעברה המליצה המשטרה להעמיד לדין את איבגי, בתום חקירת הפרשה ביאח"ה. במסגרת החקירה נגבו עדויות רבות, ובכללן מנשים, לאחר שבוסס חשד כי בוצעו כלפיהן עבירות מין וחלקן התלוננו במשטרה.

כזכור, בפברואר 2016, פורסם תחקיר וואלה! NEWS שחשף את עדויותיהן של נשים שטוענות להטרדה מינית מצד השחקן איבגי. בתחקיר ובפרסומים בעקבותיו, 10 נשים העידו בפני וואלה! NEWS ולפחות 5 נשים נוספות העידו לכלי תקשורת נוספים, בטענה כי השחקן הטריד אותן או נגע בהן בניגוד לרצונן במהלך עבודתן עמו בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע. שתיים מהנשים העידו בפנינו כי לאחר שדחו נשיקה בכפיה עם לשון מצד איבגי, זמן קצר לאחר מכן פוטרו מעבודתן. שתיהן נשלחו לבדיקת פוליגרף ויצאו דוברות אמת. בנוסף לכ-15 נשים לפחות שהעידו בפני התקשורת על הטרדה מצד איבגי, נשים נוספות עמן דיברנו סיפרו גם הן על התנהגות בעייתית דומה, חלקן באופן מפורט, אולם הן ביקשו שהסיפור האישי שלהן לא יופיע בתקשורת, מאחר שמדובר בתעשייה קטנה והן חוששות לשמן הטוב ולמקור פרנסתן. השחקן טען בתגובה: "מעולם לא פגעתי באישה". בעקבות תחקיר וואלה! NEWS, המשטרה פתחה בחקירה, גבתה עדויות רבות ובסיומה המליצה לפרקליטות להעמיד את איבגי לדין בגין עבירות מין בארבע נשים.

  • עוד באותו נושא:
  • משה איבגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully