וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן אדמס והוויקינגים: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

30.11.2017 / 0:01

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריאן אדמס

לפני פחות מחודש ראינו את בריאן אדמס בהופעה במילאנו ויצאנו משם מאוהבים. המוזיקאי בן ה-58 נהנה מכל שנייה ושנייה במהלך ההופעה והקהל מקבל תמורה מלאה עבור הכרטיס. ההופעה (שאורכת כשעתיים ורבע) גדושה בלהיטי ענק, האווירה נפלאה ואנחנו יכולים להבטיח לכל מי שילך להופעה בישראל - בתנאי שהוא מכיר כמה וכמה שירים של אדמס - שייהנה בוודאות.

מתי? 4,5,6 בדצמבר

איפה? יד אליהו, תל אביב (4-5 בדצמבר). פיס ארנה, ירושלים (6 בדצמבר).

למה? כי כל מה שאתה עושה, אתה עושה בשבילנו. לא ככה?

לרכישת כרטיסים

לו רק היית מגיע אלינו שלושה עשורים מוקדם יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנות מסוכנת

לא מעט מוזיאונים נאלצים להתמודד עם יותר ויותר אנשים שמאבדים בהם עניין ומעדיפים על פניהם את האינסטגרם או את הטלוויזיה. התחרות היא קשה ובלתי אפשרית, ובין השאר הם בוחרים להקדיש תערוכות רבות לנושאים אקטואליים. מוזיאון חיפה לאמנות, לדוגמא, מקדיש בימים אלו את כל חלליו לנושאים חברתיים ופוליטיים שלא יורדים מסדר היום הציבורי ואת המחאות החברתיות שנוצרו בעקבותיהם: הטרדות מיניות, אוכלוסיות מוחלשות, פליטים וחופש אזרחי הן רק דוגמאות ספורות לנושאים שמוצגים שם. בין האמנים שמשתתפים בתערוכה – צלם ידיעות אחרונות אלדד רפאלי שמתעד בימים אלו את ההפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי, הצלם אורן זיו שפועל למען הפליטים, האמנית אנה מירקין שפועלת נגד הטרדות מיניות ועוד ועוד.

מתי? עד 14 באפריל 2018

איפה? מוזיאון חיפה לאמנות, שבתאי לוי 26, חיפה

למה? כי אמנות טובה גורמת לחשוב.

לרכישת כרטיסים

מבקשי המקלט בישראל – המאבק נגד כליאה ללא הגבלה

מוזיאון חיפה: תערוכה אמנות מסוכנת
מבקשי המקלט בישראל – המאבק נגד כליאה ללא הגבלה / אורן זיו. (צילום: אורן זיו),
מוזיאון חיפה: תערוכה אמנות מסוכנת מבקשי המקלט בישראל – המאבק נגד כליאה ללא הגבלה / אורן זיו/(צילום: אורן זיו)
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוויקינגים, עונה 5

בהתחשב בדפוסי ההצבעה של גולשי וואלה! תרבות בסיכומי השנה בטלוויזיה בשנים האחרונות, "הוויקינגים" היא אחת הסדרות נטולות הבאזז האהובות בישראל. סדרת הדרמה האפית של ערוץ ההיסטוריה בגרסתו האמריקאית, פותחת ממש היום (חמישי) עונה חמישית בצמוד לשידור בארה"ב, וגם בה מובטחות בריתות ובגידות מפתיעות במהלך מלחמתם של הוויקינגים לשלוט על העולם. העונה תציג דמויות ותיקות לצד כמה חדשות: קטיל פלטנוס, לוחם פראי ואמיץ שנבחר על ידי פלוקי להיות אחד ממנהיגי הויקינגים שעתידים לצאת לאיסלנד ולהקים שם קהילה חדשה. את קטיל יגלם כוכב ה-WWE אדם "אדג'" קופלנד, וכמובן תמשיך דמותו החדשה של בישופ האומונד האדוק והמטורף, בגילומו של ג'ונתן ריס מאיירס ("שושלת טיודור"), שהכרנו בסוף העונה הקודמת.

מתי? 30 בנובמבר, 5:00 וב-22:00

איפה? ב-yes Oh וגם בערב ב-22:00 וב-yes VOD.

למה? העם אמר את דברו.

תמשיך להיות האהובה בישראל גם בעונה החמישית?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

#dearcatcallers

לפני כחודשיים, בדיוק בערב בו ניו יורק טיימס פוצץ את פרשת הארווי ויינשטיין, עלתה ברשת גם כתבה על סטודנטית בשם נואה ינסמה. הצעירה ההולנדית לקחה על עצמה פרויקט: להעלות לאינסטגרם בזמן אמת, במשך כחודש, סלפי שלה ושל כל עובר אורח שהטריד אותה בקריאות מגונות, כדי להעלות את המודעות לתופעה הזו, ממנה סובלות היא וכמעט כל אישה שצועדת ברחוב.

זה היה הפרויקט הנכון בזמן הנכון, והוא כמובן נהיה ויראלי ביותר ועורר תהודה גם אצלנו. כחלק מזה, ינסמה תגיע לכאן בסוף השבוע הקרוב כדי לכבד בנוכחותה תערוכה המבוססת על צילומיה. ביום ראשון 3.12, לאחר ערב הפתיחה, היא תרצה עליה ולאחר מכן תתקיים גם שיחה עם הנשים מאחורי "לילה טוב", היוזמה למען צמצום ההטרדות המיניות בחיי הלילה. בקיצור: אירוע שכולו אמנות, אקטיביזם ומה שביניהם, בתקווה לעתיד טוב יותר לכולנו.

מתי? 2 בדצמבר, 21:00 (פתיחה)

איפה? גלריית כולי עלמא (פרטים נוספים באיוונט הפייסבוק)

למה? רגע לפני סיום השנה, התערוכה הכי חשובה שלה.

הפנים מאחורי ההטרדות המיניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחווה לז'אן פייר מלוויל

במלאת מאה שנה להולדתו של ז'אן פייר מלוויל, מצדיע העולם למורשתו של מאסטר הקולנוע הצרפתי, וגם ישראל מצטרפת לחגיגה. לאחר שנחשפו לראשונה בפסטיבל הקולנוע ירושלים הקיץ, יגיעו עותקים משוחזרים ומהודרים של כמה מסרטיו הגדולים ביותר לסינמטקים ברחבי הארץ במהלך השבועות הקרובים.

כך תהיה הזדמנות לגלות מחדש או לראשונה על המסך יצירות מופת בסדר הגודל של "הסמוראי", "המעגל האדום", "צבא הצללים" ועוד, כולם אלגנטיים, קרים, מלוטשים ויפים כמו שלג פריזאי, עם הכוכבים הכי גזעים שהיו, כמו ז'אן-פול בלמונדו ואלן דלון כמובן.

מתי? 3 דצמבר 2017 – 6 ינואר 2018

איפה? באולמות הסינמטק בתל-אביב, ירושלים, חיפה, חולון, הרצליה ושדרות.

למה? כי מלוויל זה ביג דיל.

לרכישת כרטיסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "הסמוראי"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללכת לסרט גרוע רק כי הוא זול

כבר חטפתם פעם הרעלת קיבה מפלאפל שעלה רק חמישה שקלים? כבר גיליתם פעם כי החולצה שעלתה רק עשרים שקלים התכווצה כבר לאחר הכביסה הראשונה? יפה, אז למדתם שאין דבר כזה "אין מה להפסיד". תמיד יש. זמן, עצבים ואמונה בעתיד המין האנושי, למשל.

את הלקח הזה כדאי גם ליישם ביום הקולנוע, בו הכרטיסים לכל הסרטים עולים עשרה שקלים בלבד. אין ספק, זו יוזמה שיווקית מבריקה, יעילה ומזמינה, אבל מה לעשות שיש תוצרים קולנועיים שלא שווים אפילו עשר אגורות. אז גם אם אין מקום לשום דבר אחר, גם אם בדיוק קיבלתם דמי כיס, גם אם אתם מאלה שנחושים לדפוק את המערכת בכל הזדמנות – אל תלכו היום ל"גבר גבר 2", "אמהות רעות 2" או "אימוג'י: הסרט"

למה לא? כי מי שמתפתה לעסקאות בשטח אוכל אותה ואוכל אותה בגדול.

גבר גבר 2. ככה נראה סרט מחריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully