וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת העירומה: התגלה הסוד של מתמודדת בתוכנית דייטינג בעירום

30.11.2017 / 0:02

מתמודדת בתוכנית רדיו אוסטרלית (שניתן גם לצפות בה ביוטיוב) המשדכת בין זרים בעירום, הזדהתה כחשפנית אבל עד מהרה התברר שהיא הרבה יותר מזה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

לא רק באנגליה, גרמניה או הולנד - גם באוסטרליה אוהבים לשדך בין זרים בעירום. במקרה הזה מדובר בתוכנית רדיו פופולארית בשם "The Kyle And Jackie O Show", שכוללת פינה קבועה בשם "Naked Dating", כלומר פגישה בעירום. שני הזרים במקרה הזה היו אזן טורואה, כבאי בן 24, ויסמין סקוט, מאמנת אישית ו"חשפנית בינלאומית", אף היא בת 24.

מהרגע שהורידו את החלוק - המשיכה בין השניים הייתה מיידית. הם נגעו זה בזה, התחככו והתנשקו בבוטות בפני אנשי הצוות הרבים שעמדו סביבם בתוך האולפן ומעבר לזגוגית, עד שנאלצו להפריד ביניהם כדי להמשיך בשידור החי כתקנו. כשהמנחה שאל אותם אם ירצו להמשיך אחרי המפגש הראשוני, ענתה סקוט שהיא רוצה "לדפוק אותו", ועל כן הוצע להם לגשת אל שירותי הנכים בקומה הראשונה כדי להמשיך, אם הם מעוניינים. על כך ענו השניים שכבר ימצאו פיתרון.

בסך הכל נשמע סקסי ותמים, נניח, אלא שאחרי השידור התברר כי סקוט היא יותר מחשפנית, ומשחקת למחייתה בסרטים למבוגרים, כך שהקלות היתרה שבה התחילה להתמזמז באולפן לנגד עיניהם של אנשים רבים נראית הגיונית יותר עכשיו. ההתמסרות של טורואה לעיני כל פחות מובנת, אבל אתם יודעים, אם נותנים לך - תיקח.

צפו למעלה במפגש הלוהט בין השניים.

  • עוד באותו נושא:
  • Naked Dating

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully