וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים לג'ונגל שלא תרצו לעזוב: 5 סיבות לראות את "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל"

21.12.2017 / 10:50

הכוכבת הגדולה הבאה, האגדה שכבר לא איתנו והאיש שיגאל אותנו מטראמפ: משחק מחשב מציאותי במיוחד שולח ארבעה חברים לסבך של בדיחות ואקשן – וכל מה שאנחנו רצינו לעשות זה להיכנס איתם יחד למסך

ג'ומנג'י.
ג'ומנג'י

מה השתנה? כלום והכול

22 שנים לאחר יציאת סרט המקור, מצליח "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" לרקוד על כל החתונות במקביל בלי לפספס צעד. קצת חיות רעבתניות כדי להזכיר לנו את סכנות הג'ונגל, לא מעט פיצוצים ומכות מסוגננות ובעיקר המון פאנצ'ים ובדיחות שהופכות את כל העסק הזה לקליל וזורם. ברור שמשחק הקופסא של 1995 שודרג עכשיו והפך למשחק מחשב, אבל מעבר לשינוי המינורי הזה, מצליח ג'ומג'ני להישאר רלבנטי ולדלג בקלילות שני עשורים קדימה.

להחתים דרכון בלי ביקורת גבולות

בואו נודה בזה, שמונת הימים של שמן הטיגון הנקראים גם "חופש חנוכה" יכולים להיות מתישים. סטייה קלה מהדרך, ופתאום תמצאו את עצמכם חלילה בסיטואציה רועשת להחריד, בין אלפי אנשים – וללא חניה רחמנא ליצלן. לפעמים אין ברירה, והאפשרות היחידה שנותרה לכם היא לסיים את החג בטעם טוב.

הקינוח שאתם מחפשים, ובמחיר סביר לחלוטין של כרטיס קולנוע, הוא יציאה לספארי אמיתי, סוחף ומבדר. מעליכם תקרה המגינה מגשם פוטנציאלי, לידכם ילדים אהובים, בני נוער סוררים או בני זוג מחייכים – ובאוויר צינה נעימה, רכה ומלטפת של מיזוג. נכון, אפשר גם לטוס לחו"ל ולהתנסות בג'ונגלים האמיתיים של העולם, אבל יש בהם פופקורן?

ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל. יחצ הסרט ג'ומנג'י,
הקינוח הראוי לחנוכה. ג'ומנג'י/יחצ הסרט ג'ומנג'י

דמעות של עצב ושמחה

יותר משלוש שנים לאחר מותו הטראגי של רובין וויליאמס, עסקה התעשייה באובססיסביות בשאלה כיצד יתכתב הסרט החדש עם האגדה הקולנועית שלו. התשובה: בכבוד. על פי עדויות של כמעט כל חברי הקאסט הנוכחי, "יככב" אלן פאריש (שאת דמותו גילם וויליאמס) גם בג'ונגל של 2017 וישפיע על העלילה מלמעלה. "מצאנו רמזים שהוא השאיר מאחור", סיפר ג'ק בלאק, אחד מכוכבי סרט ההמשך. "זה כאילו שהוא עוזר לנו בלי באמת להיות שם". בעולם שבו נוכחותו של וויליאמס כל כך נחוצה, רק מתבקש לא לתת לדמויות הגדולות שלו להיעלם בארכיון ההוליוודי.

זהירות: מלכודת סינמה

תסמכו עלינו כשאנחנו אומרים את זה, כי בדקנו טוב: אולמות הקולנוע עמוסים לעייפה בחנוכה, ואתם צריכים להיות מ-א-ו-ד בררנים לפני שאתם מגיעים אליהם. אל תבינו אותנו לא נכון, יש כמה פנינים שבטוח מתאימות לנו, אבל תכסיס ההפצה של ימות החג הוא מן הידועים, וכדאי שתעשו קצת שיעורי בית.

בקצרה, אם נדרשתם לספק בידור איכותי, מגוון ולא מביך – האופציות שלכם קצרות, וג'ומנג'י בא לעזרתכם. מבוגרים עם נוסטלגיה למקור כמעט ולא צריכים שכנוע, ויצר הסקרנות שלהם לבדו ימשוך אותם לאולם, אבל מה עם הילדים – ויותר חשוב, מה עם הטינאייג'רים, אלה שאף פעם אי אפשר לשכנע אותם להצטרף לכיף משפחתי תמים? אלה וגם אלה ימצאו משהו שידבר אליהם בסרט. כוכבי נוער בהופעה אטרקטיבית במיוחד או הומור שמצליח למשוך שלושה דורות בבת אחת – יכול להיות שתצליחו לגרום לכולם לחייך באותה שניה (ואולי אפילו לתעד את זה באיזה סלפי).

ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל. יחצ הסרט ג'ומנג'י,
שורדים גם בלי רובין וויליאמס/יחצ הסרט ג'ומנג'י

עבודת צוות

מדברים עליו כעל מועמד פוטנציאלי לרוץ נגד דונלד טראמפ בבחירות הבאות (או אלה שאחריהן), ודווין ג'ונסון – או "the rock", כמו שכולם מעדיפים לקרוא לו – עדיין לא הכחיש. משהו בכריזמה, בגוף המפוסל או בעובדה המטורפת שיש לו באמת כישרון גורם לנו לחשוב שיש אמת בשמועת הפוליטיקה, ועד אז, כדאי לבדוק אותו בעיניים, על המסך.

ג'ונסון מנצל את ג'ומנג'י כדי לפזר קצת אבק כוכבים בג'ונגל, והוא שולח אגרופים ובדיחות כמעט בבת אחת, אבל חוץ ממנו אפשר ליהנות גם מהשילוב של ג'ק בלאק וקווין הארט, שני קומיקאים בחסד, שנעלמו קצת לאורך השנים מתחת לרדאר הישראלי. אחוות הגברים המעט מאצ'ואיסטית הזו נשברת, למרבה השמחה, על ידי קארן גילאן, כוכבת בהתהוות שזינקה בטבעיות מ"דוקטור הו" ל"שומרי הגלקסיה", זה בדיוק הזמן לתפוס אותה, לפני שהיא מתחילה להשתלט על הוליווד עם חיוך ממיס ולהותיר אותנו שבורי לב.

וואלה! NEWS בשיתוף פרסום גולן
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ומנג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully