וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם היא רוצה להיות שם בחנוכה: צפו בגל גברעם נבחנת לקרקס אמריקה

5.12.2017 / 7:58

קרקס אמריקה מגיע להופעות בישראל במהלך חג החנוכה, ואושיית הרשת גל גברעם החליטה שזאת ההזדמנות להגשים חלום ולהצטרף לעולם הזה, שבו סכנה, צחוק ואמנות מתערבבים ויוצרים קסם שאין דומה לו. עם ניסיון באקרובטיקה והמון מוטיבציה היא הגיעה למבחנים. צפו

צילום מסך

המוזיקה המקפיצה, הלוליינים המרשימים, האקרובטים שמבצעים תרגילים עוצרי נשימה והשמחה והצבעוניות מכל עבר, הופכים את הבילוי בקרקס למהנה במיוחד. יש משהו מושך בעולם הזה, שבו סכנה, צחוק ואמנות מתערבבים יחד באוהל גדול ויוצרים קסם שאין דומה לו.

ישראל אולי לא מתהדרת במסורת קרקסית ארוכת שנים, אבל קרקס פלורנטין מפיק את קרקס אמריקה, שמגיע אלינו להופעות בחג החנוכה בכפר הירוק ובאמפי פארק ראשון לציון בין ה-9 ל-23 בדצמבר. הקרקס יציג הרבה אמנים מחו"ל וגם נציגות מקומית ראויה, ובין להטוטני קרקס למיצג וידאו מפואר ובמת 360 מעלות שמספקת כל צופה, יציע "קרקס אמריקה הגדול" במהלך חג החנוכה שואו שיודע מה מחזיק קהל בסוף שנת 2017.

מדובר במופע שמפעיל את הקהל, כזה שמתאים לכל המשפחה ולוקח את הקהל לטיול ברחבי אמריקה בצורה מעניינת. המסע ידלג בין הוליווד לניו יורק הסואנת, בין חופי קליפורניה למגרשי ה-NBA ולא ישכח גם את שאיפות החלל של נאס"א ואת המדבריות עוצרות הנשימה של אריזונה.

אושיית הרשת גל גברעם הגיעה להכנות של אנשי הקרקס, ראתה מקרוב איך מתאמנים הלהטוטנים והאקרובטים, והחליטה שגם היא רוצה להיות חלק מהקסם הזה, לפחות לכמה שעות. כן, גל נחושה להגשים חלום והגיעה עם שמונה שנות ניסיון באקרובטיקה והרבה מוטיבציה. צפו במבחנים.

לרכישת כרטיסים לקרקס אמריקה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קרקס אמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully