וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: "בית הקלפים" תשוב לעונה שישית ואחרונה בכיכובה של רובין רייט

4.12.2017 / 21:27

אחרי שישה שבועות של חוסר ודאות, הכריזה נטפליקס על חידוש צילומי העונה האחרונה של הדרמה הפוליטית המצליחה. העונה החדשה תכלול 8 פרקים בלבד, ותתמקד בדמותה של קלייר אנדרווד. תסריטאי הסדרה מחפשים פתרון שיסייע להיפטר מדמותו של קווין ספייסי

בית הקלפים עונה 5.
הכוכבת החדשה. רובין רייט בתפקיד קלייר אנדרוורד

יותר מחודש לאחר שהודיעה על הפסקת צילומי העונה החדשה של "בית הקלפים", בעקבות חשיפת שרשרת ההטרדות המיניות של קווין ספייסי, מאשרת היום (ראשון) רשת נטפליקס רשמית כי הדרמה הפוליטית תשוב למסכים. טד סרנדוס, מנהל התוכן הראשי של הרשת, חשף כי הפקת העונה החדשה תתחדש בקרוב, והיא צפויה להתמקד בדמותה של רובין רייט.

כזכור, בעקבות השעיית הפקת הסדרה והזעם הרב שעוררו מעשיו של ספייסי, נשקלה האפשרות כי הסדרה תסתיים עם העונה החמישית ששודרה במאי האחרון, ולא תגיע לכדי שורה תחתונה. אולם כעת מבטיחים בנטפליקס כי העונה המקוצרת (8 פרקים במקום 13) תספק למעריצי הסדרה סגירת מעגל ראויה. מי שבוודאות לא יהיה חלק מסגירת המעגל הזאת הוא כמובן ספייסי עצמו, עמו ניתקה הרשת כל קשר. כעת יעמוד בפני תסריטאי הסדרה האתגר להיפטר מהדמות הראשית והדומיננטית ביותר בה, ולהפנות את הפוקוס אל קלייר אנדרווד.

הבשורה הזו מספקת אנחת רווחה גם ל-2000 עובדי ההפקה, שבילו את השבועות האחרונים בחוסר ודאות לגבי מקום עבודתם. ההפקה תשוב לפעילות מלאה ב-8 בדצמבר, אם כי בשלב זה לא ברור מה יהיו השלכות העיכוב על מועד עליית העונה החדשה. "בית הקלפים" שודרה באופן מסורתי עד כה בחודש מאי, אך העיכוב בן 6 השבועות עשוי לגרום לדחיית שידורה של העונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully