וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא תרגיל: סרט סטארטרק בבימויו של קוונטין טרנטינו נמצא בתכנון

5.12.2017 / 9:37

על פי הידיעה שמסעירה את מעריצי הסדרה, הבמאי המעוטר הציע לראשי אולפני פרמאונט תסריט על בסיס פרק ב"מסע בין כוכבים: הדור הבא". העלילה מתארת כיצד האנטרפרייז שוברת את מרחב הזמן-חלל ומשנה את מהלך ההיסטוריה. ג'יי ג'יי אברהמס עשוי להיות ממונה על התסריט לסרט

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק בבכורת סרטה של סופיה קופולה The Beguiled, לוס אנג'לס, 12 יוני 2017. AP
ילך באומץ למקום שבו רגל אדם לא דרכה מעולם? קוונטין טרנטינו/AP

2017 ידעה שלל אירועים ביזאריים ומופרעים, אבל הידיעה הבאה יכולה להתחרות בקלות על תואר ה"מה לכל הרוחות" של השנה. על פי דיווח באתר דדליין, קוונטין טרנטינו עשוי להיות הבמאי החדש של סרט ביקום מסע בין כוכבים. טרנטינו ומד"ב נשמעים כמו זיווג מופרע לחלוטין, אבל מתברר שהחיבור הזה נבנה כבר תקופה ארוכה. טרנטינו הציע את הרעיון שלו לסרט לראשי אולפני פרמאונט, ורתם לטובתו את ג'יי ג'יי אברהמס - במאי "סטארטרק", "האויב בתוכנו - סטארטרק" והמפיק של "סטארטרק: אל האינסוף", שלושת הסרטים האחרונים בפרנצ'ייז. על פי הדיווח, אברהמס מקים צוות כותבים עבור הסרט, ואם התסריט ירצה את טרנטינו - השילוב הביזארי והסקרן כל כך הזה ייצא לדרך.

מקורות העניין של טרנטינו בסטארטרק נחשפו כבר בספטמבר האחרון, אז התראיין בפודקאסט של אתר Nerdist. במהלך הריאיון סיפר הבמאי על אחד הפרקים הטובים, בעיניו, בתולדות סדרת הטלוויזיה. הפרק "Yesterday's Enterprise", מתוך "מסע בין כוכבים: הדור הבא", מתאר מקרה בו חללית אנטרפרייז מהעבר שוברת את מרחב הזמן-חלל ומשנה את מהלך ההיסטוריה. "אני חושב שזה לא רק מסיפורי החלל הגדולים ביותר, אלא שזו גם דרך להתמודד עם המיתולוגיה של כל הדבר הזה", אמר טרנטינו, "זה יכול להפוך בסופו של דבר לסרט בן שעתיים".זוהי לא הפעם הראשונה שבה טרנטינו מביע עניין בסדרת סרטים פופולרית. בעבר סיפר על רצונו לביים סרט בסדרת ג'יימס בונד.

סטארטרק אל האינסוף.
החלל עומד להפוך למקום מדמם במיוחד

במקביל לשמועות על סטארטרק, עובד טרנטינו בימים אלה על סרטו החדש שעדיין לא זכה לשם רשמי. הסרט יעסוק באירועים האלימים של שנת 1969 בארה"ב, ובהם גם הרצח האכזרי של שרון טייט על ידי מרלין מנסון וחבורתו. על פי פרסומים בתקשורת האמריקאית, לתפקידים הראשיים בסרט מיועדים שלל כוכבי ענק, ובהם בראד פיט, ג'ניפר לורנס, טום קרוז, לאונרדו דיקפריו ומרגו רובי. הסרט יגיע לאקרנים ב-19 באוגוסט, 2019, היום בו יצויינו 50 שנים להירצחה של טייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully