וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצורים הבדיוניים שהכי היינו רוצים להתכרבל איתם בחורף

7.12.2017 / 0:00

שוקו עם מרשמלו? יש. מנוי לנטפליקס? יש. שמיכת צמר? בטח שיש. אז רק דבר אחד חסר בשביל חורף מושלם - שאחד מן היצורים הבדיוניים ישב בצדנו על הספה ויתכרבל עמנו

אימג'בנק GettyImages

אמנם החורף הישראלי פחות ארוך מאשר במדינות אחרות, וגם הטמפרטורות כאן יותר גבוהות, אך מערכות החימום וההסקה שלנו הרבה פחות יעילות. לכן, זה מתקזז, וגם מי שיושב בסלון ביתו בישראל סובל מהקור.

כדי לפתור את הכפור, נהוג כמובן להסתייע בשמיכה עבה, בצפייה מרתונית בטלוויזיה, בשוקו מוקצף ובדובדבן שעל הקצפת – מישהו או מישהי להתכרבל עמו או עמה.

כמובן שיכול להיות נחמד להתכרבל עם בן או בת הזוג, עם הצאצאים שלך וכדומה, אבל באווירת נסי חנוכה וחג המולד, אפשר גם להפליג על כנפי הדמיון ולדמיין כרבולים עם יצורים דמיוניים למיניהם.

ברוח זו, הנה מצעד הדמויות הטלוויזיוניות והקולנועיות שהכי היינו רוצים אותם על הספה שלנו ביום חורפי שבו המזגן לא מתפקד.

כדי להיכנס למצעד, היה על הדמויות לעמוד בשני קריטריונים: להיות חמודות עד מאוד כמובן, אבל גם ברות כרבול. לכן, לא מעט יצורים מתוקים וחביבים נפסלו פשוט כי אינם מספיק פרוותיים. נוסף לכך, היו גם כאלה שנשארו בחוץ בגלל התחרות הקשה. אז סליחה מראש בפני מעריצי סנופי, סאלי מ"מפלצות בע"מ" ורבים אחרים, שאנחנו מבטיחים להעניק להם חיבוק חם ולשוב לבלות איתם באביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully