וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: להקת הרוק קינגז אוף ליאון תופיע בישראל

5.12.2017 / 15:52

פרסום ראשון: משא ומתן מתקדם עם להקת הרוק האמריקאית קינגז אוף ליאון (Kings of Leon) על הופעה בקיץ הקרוב. ייתכן שיהיה זה המופע המרכזי של פסטיבל המוזיקה זיגט שעשויי להגיע לארץ

קינגז אוף ליאון (Kings of Leon). GettyImages, GettyImages
קינגז אוף ליאון/GettyImages, GettyImages

פרסום ראשון: בימים אלה מתקיים משא ומתן מתקדם עם להקת הרוק האמריקאית קינגז אוף ליאון (Kings of Leon) על הופעה בקיץ הקרוב. אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, הלהקה תופיע בלייב פארק ראשון לציון בחודש יוני. ייתכן שזה יהיה המופע המרכזי של פסטיבל המוזיקה זיגט שעשוי להגיע לארץ בהפקת זאפה. גורמים בתעשיה מעריכים כי עלות הבאת הלהקה היא 1.15 מיליון דולר.

קינגז אוף ליאון הוקמה בשנת 1999 בנאשוויל, טנסי, ארצות הברית. חבריה הם האחים הסולן והגיטריסט קיילב פולוויל, המתופף ניית'ן פולוויל, הבסיסט ג'ארד פולוויל ובן דודם הגיטריסט מת'יו פולוויל. הליאון בשם הלהקה נקבע בשל שם סבם. בתחילת דרכה הסגנון המוזיקלי של הלהקה שילב בין רוק דרומי עם השפעות בלוז, ועם השנים הסגנון כלל מגוון סגנונות ויותר רוק אלטרנטיבי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הלהקה זכתה להצלחה בבריטניה עם תשעה סינגלים שהעפילו למצעד הטופ 40, שתי זכיות בטקס פרסי המוזיקה הבריטית ב-2008, ושלושת אלבומיה הראשונים הגיעו לחמשת הגדולים במצעד מכירות האלבומים בבריטניה (האלבום השלישי, "Because of the Times", כבש את המקום הראשון). לאחר הוצאת אלבומם הרביעי, " Only by the Night" שמו, בספטמבר 2008, הלהקה זכתה להצלחה גם במצעדים בארצות הברית, בעזרת הסינגלים "Sex on Fire", "Use Somebody" ו-"Notion". בנוסף, הלהקה היתה מועמדת 12 פעמים לפרס הגראמי, מתוכן זכתה 4 פעמים.

מ'זאפה' נמסר בתגובה: "אין תגובה בשלב זה. נבשר כשיהיה מה לבשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully