וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב הרוק המתקדם קאמל מוסיף הופעה שנייה בישראל

6.12.2017 / 6:00

להקת קאמל, מהבולטות והמשפיעות ברוק הפרוגרסיבי, תופיע לראשונה הקיץ בישראל פעמיים בהרכב מלא באמפי שוני. הלהקה שנוסדה ב-1971 על ידי אנדרו לטימור, ועודה מונהגת על ידו, משלבת בין ג'אז, מוזיקה קלאסית, בלוז ומוזיקה אלקטרונית, והוציאה עד כה 14 אלבומי אולפן

להקת קאמל (Camel). צילום: Caron Malcolm,
להקת קאמל/צילום: Caron Malcolm

הרכב הרוק המתקדם קאמל (Camel) יופיע לראשונה בישראל, בהרכב מלא, ב-25 במאי באמפי שוני, ואחרי שכל הכרטיסים להופעה הראשונה אזלו, נוספת הופעה שנייה במוצ"ש, 26 במאי באותו מתחם.

קאמל הוקמה בשנת 1971 על ידי אנדרו לאטימור ומונהגת על ידו עד היום. הלהקה היא מהבולטות והמשפיעות ברוקנרול הפרוגרסיבי בכלל ובסצינה זו בבריטניה של תחילת שנות השבעים בפרט. היא משלבת בין ג'אז, מוזיקה קלאסית, בלוז ומוזיקה אלקטרונית, והוציאה עד כה 14 אלבומי אולפן, בנוסף לסינגלים, אלבומי אוסף ואלבומי הופעות חיות. בניגוד ללהקות גדולות בתחום, כמו יס או ג'נסיס, הלהקה נמנעה מתיאטרליות רבה.

לאורך השנים בלטה קאמל בהופעות החיות ובאינטנסיביות שלה, והקליטה אלבומי קונספט מגובשים ששאבו השראה מספרי פנטזיה, אגדות וליריקה. לצד החדשנות והאקספרימנטליות נחשבה קאמל למלודית ונגישה. עובדה מעניינת נוספת: להרכב קמה בישראל להקת קאברים בשם "הדבשות".

בשבוע שעבר הכריזה הלהקה כי תחזור לאולם אלברט הול הידוע שבלונדון, ותנגן בו את אלבומה "Moon Madness" מתחילתו ועד סופו. האלבום, שיצא ב-1976, נחשב למצליח ביותר של הלהקה, ובלט בו קטע הסיום, "Lunar Sea". הלהקה תנגן את האלבום וקטעים נבחרים נוספים.

את הופעת הלהקה בישראל מפיק שוקי וייס. מחירי כרטיסים: החל מ-249 שקלים. כרטיסים מסומנים באורקסטרה: החל מ- 350 שקלים. כרטיסי VIP הכוללים מפגש רשמי עם הלהקה, בנוסף למזכרות: 699 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully