וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן הסינת'וויב קום טרוז יגיע לראשונה להופעה בישראל

10.12.2017 / 11:00

קום טרוז, או בשמו האמיתי סת היילי, זכה להכרה בינלאומית כשדאפט פאנק הוציאו רמיקס שלו ל-"Tron: Legacy" ב-2011. הוא יגיע להופעה אחת בישראל ב-6 במרץ

קום טרוז. יח"צ,
קום טרוז/יח"צ

קום טרוז, אמן הסינת'וויב האמריקאי, יגיע לראשונה להופיע בישראל ב-6 במרץ. טרוז (או בשמו האמיתי: סת היילי) החל את דרכו כארט דיירקטור אך במהלך השנים הוא הסיט את מסלול חייו והפך לאחד מאמני הסינת'וויב הטובים.

סינת'וויב, הז'אנר המיוחס בדרך כלל לקום טרוז, הוא ז'אנר המושפע באופן ישיר מפסקולים של סרטים וממשחקי מחשב ישנים. התגשמותו של האמן והז'אנר באו לידי ביטוי כאשר להקת דאפט פאנק הזמינה את טרו?ז לכתוב שיר לאלבומם Tron: Legacy Reconfigured ב-2011, שזכה להצלחה עצומה בקרב חובבי המוזיקה האלקטרונית והעניק לטרו?ז הכרה בינלאומית.

Iteration - אלבומו החדש של טרו?ז יצא השנה ומיד נעשה אלבומו המצליח של הקליפורנאי. האלבום, שהינו חלק האחרון בטרילוגיה של אלבומים ,יהיה האחרון תחת השם "קום טרו?ז". זה אלבומו הראשון של טרוז שנכנס לדירוג הגבוה ביותר של Top Heatseekers Albums (מקום רביעי) ו- Dance/Electronic Albums(מקום שביעי) האמריקאי.

האחראית להגעתו לישראל היא ZUZZ Agency אשר אמונה על הגעתם הקודמת של Washed Out, Ben Frost ו-Pond לישראל לצד אמנים רבים נוספים.

לרכישת כרטיסים

קום טרוז. -effixx-4,
קום טרוז/-effixx-4
  • עוד באותו נושא:
  • קום טרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully