וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה אלמגור: מירי רגב מביכה את עצמה

7.12.2017 / 17:00

משה איבגי סטיגמת האליטות והאיום על הדמוקרטיה: גילה אלמגור מדברת על הכול באולפן וואלה! NEWS, ואפילו מספקת תקווה קטנה לעתיד

צילום סטילס: ראובן קסטרו עורכת וידאו: נועה לוי

הרגע שבו כמעט הרגה אמן מפורסם שתקף אותה מינית, הכעס על דבריה של מירי רגב נגדה, והתקווה לשינוי בעקבות מחאת רוטשילד נגד נתניהו: השחקנית גילה אלמגור התארחה באולפן וואלה! TALK ודיברה עם יעקב אילון גם על פרשת משה איבגי: "אם אתה מודה – תישפט, תשלם בעונש. אם לא היו דברים מעולם – תילחם על הצדק שלך".

"בימים אלו קורים דברים שאולי מרמזים על התחלה של משהו טוב", אמרה אלמגור בהתייחסה למחאה נגד ראש הממשלה והחשדות לשחיתות. "השאננות שהייתה בקרב הציבור לגבי מה שקורה, נסדקת. עובדה שההפגנות בפתח תקווה עברו לשדרות רוטשילד. במוצאי שבת הקרובה, כיכר רבין תתמלא בשעה שבע בערב במפגינים נגד השחיתות ונגד מה שקורה. אתה לא צריך להיות ימני או שמאלני. אתה צריך להיות בן אדם עם ערכים שצריך להגיד לעצמו – עד כאן, זה לא".

פרומו וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון וגילה אלמגור. צילום סטילס: ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
התחלה של משהו טוב. אלמגור באולפן/מערכת וואלה!, צילום סטילס: ראובן קסטרו
"אוי לנו אם נרים ידיים, זה עוד לא סוף הדרך. אפשר להתבטא וצריך להתבטא"

בהתייחסה לקללות והנאצות שהיא חוטפת על רקע התבטאויותיה הפוליטיות, הביעה אלמגור תקווה כי היה אפשר להתבטא בישראל ללא חשש: "מנאצים אותי - וחבל. אני מאמינה שאדם באמונתו יחיה – דתית, חברתית, פוליטית. אם הייתה יותר טולרנטיות, היה אפשר גם להתבטא. בזמן האחרון זה הפך להיות שדה קרב, וזה חבל. זה לא היה ככה".

מה מרגיז אותך בחדשות?

"השחיתות קודם כל והשאננות כלפי השחיתות. אנשים אומרים לי, 'מה את רוצה? מה אפשר לעשות?'. העולם רותח כולו מסביבנו - אנשים יוצאים לרחובות, אנשים מפגינים, אנשים הפילו משטרים. צריך להציב לעצמנו רף 'עד כאן'".

אלמגור נשאלה מה דעתה על אמנים שחוששים להביע את דעתם. "אני הבן אדם שאני. אני מביטה במראה ורואה את עצמי. אני אומרת לחברים שלי: 'תנסה, זו עדיין דמוקרטיה'. אוי לנו אם נרים ידיים, זה עוד לא סוף הדרך. אפשר להתבטא וצריך להתבטא. תמיד היו אנשים שאמרו שהם מעדיפים להיות קונצנזוס. אני לא רוצה שיצביעו כמוני ויחשבו כמוני, אבל אני אדם שמאמין במה שאני מאמין".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
וואלה TALK הראיון המרכזי עם גילה אלמגור 6 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
צריך להציב רף לעצמנו. אלמגור באולפן/ראובן קסטרו
"לא תביכי אותי, גברת רגב, את מביכה את עצמך"

כשהתבקשה להגיב על דברי רגב נגדה ("היא אליטה במיטבה"), הביעה אלמגור כעס: "מה זאת אומרת אליטה במיטבה? אני אליטה? אני חתול רחוב. אני באה מהרחוב, מיתמות, מהיום הראשון שנולדתי לא היה איפה לשים אותי. מבית יתומים אחד לאחר. מה רגב עושה למען עם ישראל חוץ מהדרייב הפוליטי? למה לדרוס בדרך? מה זאת אומרת אליטה שלא רואה אף אחד? אם השרה רואה אותי כמשהו כל כך דוחה שלא רואה את הסביבה, אז בואי נשב את ואני ונראה מי עושה למען הכלל יותר – את או אני. כי את דורסת בדרך אנשים. אני גאה להיות האליטה שאני. אני יודעת מה זה זולת ומה זה אכפתיות. את לא סובלת אותי? טוב מאד. את לא תביכי אותי, גברת רגב, את מביכה את עצמך כשאת אומרת עליך את הדברים האלו".

וואלה TALK הראיון המרכזי עם גילה אלמגור 6 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
"אני הבן אדם שאני". אלמגור באולפן/ראובן קסטרו

יש הרבה הטרדות מיניות בתיאטרון?

"כמה שאני יודעת, לא. הסביבה זהירה מאד. מי שמטריד היום בתיאטרון או בקולנוע או במשרד או במפעל הוא אידיוט גמור. כי אם אתה לא מבין מה שקורה מסביבך אז אתה באמת צריך להיות מטומטם. בדור שלי היו הרבה הטרדות ולא היה למי לפנות. היה צריך רק לגדל ציפורניים ולתת סטירה למי שהעז. נתתי הרבה סטירות. פעם אחת כמעט הרגתי אמן מאד ידוע בפריז אחרי שתקף אותי בחדר במלון. הוא זרק אותי על המיטה כמו מפלצת מפחידה ואמרתי לו שאהרוג אותו. שרטתי לו את הפנים והייתי מסוגלת להרוג אותו. בפעם אחרת, יצא שחקן מסצנה בתיאטרון לפני שאני נכנסתי אליה. הוא תפס לי בחזה ואמר 'את זה אני רוצה'. נתתי לו סטירה ורעדתי. מי שעמד סביב ידע שאסור לגעת בי".

וואלה TALK הראיון המרכזי עם גילה אלמגור 6 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
חתול רחוב. אלמגור באולפן/ראובן קסטרו

בהתייחסה לפרשת איבגי אמרה: "אני נותנת לרשויות לטפל בזה. אני לא מקנאה בימים שעברו עליו, אני גם לא מקנאה בכל אישה שעברה דבר שהיה לה קשה ולא נעים שהגיע עד לזה שהיא התלוננה. מה שמפריע לי זה שאומרים 'הוא יודה והוא לא יואשם'. אין דבר כזה. הם הוא יודה אז הוא יואשם. אם הייתי הוא, לא הייתי נכנע בלי משפט. אם אתה מודה, תישפט, תשלם בעונש. ואם לא היו דברים מעולם – תילחם על הצדק שלך. זה הכול. אי אפשר להגיד 'אני מודה אך אל תשפטו אותי'".

וואלה TALK הראיון המרכזי עם גילה אלמגור 6 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
"מי שעמד מסביב ידע שאסור לגעת בי". אלמגור באולפן/ראובן קסטרו
וואלה TALK הראיון המרכזי עם גילה אלמגור 6 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
לא מקנאה באיבגי, לא מקנאה בנשים. אלמגור באולפן/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully