וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המחווה המרגשת של אלטון ג'ון לאמו המנוחה

7.12.2017 / 12:57

הזמר בן ה-70 חזר להופיע לאחר מותה של אמו בתחילת השבוע. במהלך ההופעה בהמבורג, ביקש להקדיש לה את "Your Song", אותו כתב בדירתה. השניים שבו להיות בקשר בשנתיים האחרונות, לאחר נתק ארוך בעקבות סכסוך משפחתי

בסוף השבוע האחרון התבשר סר אלטון ג'ון על מותה של אמו, שיילה פיירבראדר, בגיל 92. ג'ון, שנמצא בעיצומו של סיבוב הופעות, ניצל את ההופעה הראשונה שלו בה חזר לבמות כדי להקדיש לאמו את הלהיט "Your Song". ההופעה התקיימה באצטדיון ברקלי בהמבורג, גרמניה, ביום ראשון.

"אתמול היה יום קשה ועצוב עבורי, מכיוון שאמי הלכה לעולמה", סיפר הזמר בן ה-70 לקהל המעריצים באצטדיון. "אני שמח לומר שהיא נפטרה בשלווה וללא כאב, אבל אולי מוקדם ממה שהייתה צריכה. הייתי בהלם, וחשבתי איך אוכל להעניק לה מחווה הערב. את השיר הבא כתבתי בדירה שלה עם באני טופין, ואני זוכר כל רגע ורגע של התהליך. אני רוצה להקדיש לה אותו, מכיוון שזה שיר שלקח אותי משום מקום לכל מקום. תודה אמא".

יחסיהם של אלטון ג'ון ואמו נקלעו בשנים האחרונות למשבר, במהלכו נותקו הקשרים ביניהם למשך מספר שנים. פיירבראדר האשימה במשבר את בן זוגו של ג'ון, דיוויד פרניש, שגרם לריחוק ביניהם. גרסה אחרת שהופיעה בדיילי מייל, גורסת כי היה זה ג'ון עצמו שהחליט להתנתק מאמו, לאחר שסירבה לנתק את קשריה עם בוב היילי, עוזרו האישי לשעבר, ועם ג'ון ריד, מנהלו לשעבר. השניים השלימו בעקבות חגיגות יום הולדתה ה-90 של האם, ובילו את השבוע האחרון יחד.

בכיתוב לתמונה שהעלה ג'ון עם פיירבראדר באינסטגרם ביום ראשון נכתב: "עצוב כל כך לבשר שאמי הלכה הבוקר לעולמה. ראיתי אותה רק ביום שני האחרון ואני בהלם. מסע בטוח אמא, תודה לך על הכל. אתגעגע אלייך מאוד. באהבה, אלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully