וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גבר עירום, אלילת פופ ומתיחה אחת דוחה במיוחד

8.12.2017 / 9:47

הולנד זועמת בעקבות מתיחה דוחה במיוחד, במהלכה גבר עירום פרץ לאולפן תחנת רדיו במהלך הופעה חיה של אלילת פופ מקומית

המתיחה שעברה את גבול הטעם הטוב: הולנד זועמת בימים האחרונים בעקבות מתיחה דוחה במיוחד, שצמד תקליטנים אירגנו בשידור חי לכוכבת הפופ המקומית מאן דה סטנווינקל, זוכת המהדורה ההולנדית של "The Voice" בשנה שעברה.

הזמרת, בת עשרים, ביצעה משיריה בשידור חי בתחנת הרדיו "רדיו 538" ואז בחרו צמד התקליטנים לשסות בה גבר ערום שפרץ לאולפן והחל לרקוד מולה בעירום. היא, בתגובה, הגיבה בגועל וזעזוע ופרצה בבכי, אך זה לא מנע מן הגברים באולפן לפרוץ בצחוק סוער.

"זה היה נורא", אמרה הזמרת, שתיעוד של האירוע מראה אותה צועקת שוב ושוב "או מיי גוד" ומפסיקה לשיר. "פתאום, ראיתי אבר מין ערום מול העיניים שלי, הייתי בשוק".

האירוע עצמו התרחש כבר ב-17 בנובמבר, אבל התיעוד שלו דלף לרשת רק בימים האחרונים, והדבר לא עבר כמובן בשתיקה. אושיות מוזיקה שונות ביקרו בצורה חריפה את המתיחה הלא מצחיקה וקראו לחרם על תחנת הרדיו ולפיטוריהם של התקליטנים גסי הרוח.

מארגני המתיחה התנצלו כמובן והנמתחת קיבלה את התנצלותם. "אחרי כל כך הרבה התנצלויות מצדם, אני מרגישה שהפרק הזה נגמר", הכריזה באינסטגרם. "אני רוצה למקד את האנרגיות שלי במוזיקה עצמה, שהיא הדבר הכי יפה שיש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נותנת לתקרית להעיב על המשך הקריירה שלה. סיבוב ההופעות של מאן/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully