וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזאת כל כך דומה לביונסה שמעריצים רודפים אחריה ברחוב

9.12.2017 / 23:58

הדמיון בין בריטאני וויליאמס לקווין בי כל כך חזק שאפילו קהילת המעריצים של הזמרת מתקשים להבחין ביניהן. הכפילה מודה שהחיים בתור ביונסה לא קלים בכלל ומספרת שמעריצים ניגשים אליה בכל מקום - כל הזמן

sur__b

מדי פעם צץ לו איזה חולה נפש שעבר אינספור ניתוחים פלסטיים מסכני חיים כדי להיראות כמו האליל שלו - אבל זה לא המקרה. הכפילה הרשמית של ביונסה לא עברה ניתוחים כדי להידמות לקווין בי. למעשה היא בכלל לא רצתה להיראות כמותה ולא אהבה את כל תשומת הלב שזכתה לה בכל מקום שהגיעה. זה הכל - כך היא טוענת - בזכות נתוניה הטבעיים, המולדים והאלוהיים, אם יורשה לנו.

בריטאני וויליאמס, המוכרת היטב בקהילת המעריצים של בי, כל כך דומה לביונסה שאפילו הם מתקשים להבחין בינה לבין המלכה הבלתי מעורערת שלהם. היא מאמינה שהדמיון הוא לא רק בחיצוניות, "היא שרה, רוקדת וכותבת וגם אני מוכשרת באותם תחומים", היא סיפרה לדיילי מייל, "אנחנו נשים דומיננטיות, חזקות, חסרות פחד ומאמינות באלוהים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה והכפילה שלה, בריטאני וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הכפילה האיראנית המצמררת של אנג'לינה ג'ולי רימתה את כולם?

לכתבה המלאה

וויליאמס מספרת שעוד מימי דסטניז צ'יילד היא סבלה מטירוף המעריצים. היא סיםרה:"נגשים אליי כל הזמן. על המטוס, בשדה התעופה או כשאני מגיעה לאירועים. רודפים אחרי ומצלמים אותי ללא הסכמתי. באחד המקרים, קבוצה של נשים רדפה אחרי ואחרי חבר שלי עד הרכב ושרו ' Single Ladies'. אחרי שהכו עם הנעליים ברכב של חבר שלי, הייתי חייבת לפתוח את החלון ולהצטלם איתן".

ההתחלה לא הייתה קלה, אבל כמו כל אדם אחר שהיה דומה שתי טיפות מים לאחד הכוכבים הגדולים בעולם - היא התרגלה. למען האמת, היא עצמה הפכה למיני כוכבת עם דרישות גבוהות. "אני אישה מגניבה, מסוגננת, חכמה ושנונה עם חזון, ביטחון ושאיפות. אני עדיין חולמת שאלוהים יגשים את השאיפות שלי. הוא בירך אותי בכל כך הרבה". וויליאמס לא שייכת לחוג המעריצים של ביונסה אבל מאוד מעריכה אותה, "התברכנו באישה חסודה, ענווה, נאמנה, מוכשרת ובעלת ערכים כמו ביונסה. היא הדוגמא המושלמת למה שגברים צריכים ולמה שנשים צריכות להיות".

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully