וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדהים, מרגש, מופלא": המעריצים מתמוגגים מ"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי"

10.12.2017 / 9:25

הסרט השמיני בסאגה המצליחה יגיע לאקרנים ברחבי העולם רק בסוף השבוע, אבל יש מי ששפר עליהם מזלם וזכו לצפות בו כבר בהקרנת הבכורה לפנות בוקר. הרשתות החברתיות מתחילות להתמלא בתגובות של מעריצים, שמהללים את הבמאי ריאן ג'ונסון, את השחקנים ואת התסריט

מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי. יח"צ,
המעריצים כבר מרוצים. "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי:"/יח"צ

הקרנת הבכורה העולמית של "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" נערכה הבוקר (שעון ישראל) בלוס אנג'לס, ובני המזל שנכחו בה כבר יודעים להעריך האם החזון של ריאן ג'ונסון עומד בציפיות העצומות מהסרט השמיני בסדרה המצליחה. האמברגו על ביקורות יימשך עד יום שלישי, אבל ברשתות החברתיות כבר מתחילים לצוץ רשמים ראשונים של צופים. חשוב לקחת בחשבון שההתלהבות הראשונית הזאת מאפיינת הקרנות פתיחה באופן כללי, כולל כאלו שהתבררו לאחר מכן כנפילות גדולות ("באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", אנחנו מסתכלים עליך), כך שמומלץ להתרשם בזהירות מהדברים הבאים.

פיטר סירטה, בעל בלוג הקולנוע המצליח Slashfilm, נשמע נלהב אך גם הזהיר את המעריצים מהימים הבאים: "'מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי' שונה מאוד, מלהיב, מפתיע, כל כך הרבה רגשות, כל כך הרבה רגעים מדהימים", צייץ סירטה. "היזהרו מספוילרים". ארון קאוץ' מההוליווד ריפורטר סימן את החלק הטוב ביותר בסרט בעיניו: "סרט מספק בצורה מפליאה וההופעה הטובה ביותר של מארק האמיל כלוק סקייווקר, ללא ספק בכלל".

"אני על הרצפה", כתבה מפיקת הקולנוע והכתבת של Collider, פרי נמירוף. "ריאן ג'ונסון והצוות שלו פגעו כל כך טוב - ריגושים, הומור, לב וחשוב מכל, דחיפה של הדמויות והסדרה כולה בצורה משמעותית קדימה. יש הרבה חומר עשיר מאוד לחקור בעתיד. לא יכולה לחכות להמשך". ג'ושוע יהל מ-IGN הלך צעד רחוק עוד יותר והכתיר כבר כעת את הסרט לתואר מחייב. "אני המום מ'מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי'. השתנקתי, צחקתי, צרחתי ובכיתי - נהניתי בטירוף. ריאן ג'ונסון עשה את זה, הוא יצר את סרט מלחמת הכוכבים הטוב אי פעם".

מי שכם שלא יכולים לחכות כבר להגיע לאולמות הקולנוע, מוזמנים לסמן ביומנים את יום רביעי, אז ינחת הסרט בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully