וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא רוצה שיחסר לה דבר": גילי ארגוב חושף את בתו זוהר

10.12.2017 / 15:54

"אין מצב שהילדה שלי תסטה הצידה. כל מה שלא קיבלתי מאבא שלי - הילדה שלי מקבלת": קבלו הצצה לריאיון של שי גולדן עם גילי ארגוב שישודר מחר ב-17:15 בתכנית "הערב" של יעל בר זוהר וקובי מחט ברשת 13

יח"צ - חד פעמי

"אני משתדל לשכוח את כל העבר, את כל הסיפורים הרעים, את כל מה שחוויתי, ולהשאיר את העבר בעבר" - כך אומר גילי ארגוב, בנו של כוכב הזמר המזרחי לשעבר זוהר ארגוב המנוח, בריאיון שהעניק לעיתונאי שי גולדן ושישודר מחר בתכנית "הערב" של יעל בר זוהר וקובי מחט (רשת 13, שעה 17:15).

גילי ארגוב, שהפך ברבות השנים לזמר וסבל מהתמכרות לסמים, התחתן באחרונה והפך לאב לילדה בשם זוהר. "אני מסתכל קדימה", אמר. "אני כל כך רוצה שהילדה שלי תגדל, כך שלא יחסר לה כלום, שיהיו לה חוגים, שיהיו לה חיים בריאים, חברים, בית ספר ושלא יחסר לה כלום. אני רוצה שהיא תגדל ותהיה מחונכת למופת. אני מאמין שבמיוחד עם סבתא כמו שיש לה, אמא שלי ברכה, אז אין מצב שהילדה הזו תסטה הצדה. כל מה שאני לא קיבלתי בילדות שלי, מאבא שלי, לילדה הזו יש ויהיה לה. היא מקבלת חום ואהבה. אני כל כך אוהב את הילדה שלי ואת אשתי. מה שאני לא זכיתי בילדות שלי לקבל מאבא שלי זכרונו לברכה".

גילי ארגוב מתחתן. סמי טהרני,
חתונתו של גילי ארגוב/סמי טהרני
זוהר ארגוב ערב חדש. מתוך "ערב חדש" של החינוכית, מערכת וואלה! NEWS
זוהר ארגוב/מערכת וואלה! NEWS, מתוך "ערב חדש" של החינוכית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully