וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריד: הזמר בעט בפניה של אישה בזמן הופעה

10.12.2017 / 23:29

ג'וש הומי, סולן להקת הרוק הכבד קווינס אוף דה סטון אייג', בעט באלימות בפניה של צלמת בעת הופעתו. לאחר האירוע העליב את להקת מיוז שהופיעה במקום, קרא לקהל "מפגרים" וביקש מכולם להוריד את המכנסיים. צפו בסרטון הבעיטה המטריד

סולן להקת הרוק הכבד קווינס אוף דה סטון אייג', ג'וש הומי, נראה בועט באלימות בפניה של צלמת עיתונות, בסרטון מטריד שצולם בשבת בהופעה אקוסטית של הלהקה באירוע של תחנת רדיו בלוס אנג'לס. הצלמת, צ'לסי לורן שמה, אמרה לכלי התקשורת הזרים כי לא התגרתה במוזיקאי, והוא אף חייך לפני שהכה אותה. "היה ברור שזה נעשה במכוון", אמרה לורן. " ג'וש התקדם לעברי ודי התרגשתי, אף פעם לא צילמתי את קווינס אוף דה סטון אייג' בעבר, מאוד ציפיתי לזה. ראיתי אותו בא לעברי, וצילמתי. הדבר הבא שאני זוכרת הוא את הרגל שלו פוגעת במצלמה שלי, והמצלמה שלי פוגעת בפנים שלי ממש חזק. הוא הסתכל ישירות אלי, נופף את הרגל חזק ובעט בי בפרצוף. הוא המשיך להופיע. נבהלתי, הפסקתי להסתכל עליו, ופשוט ירדתי והחזקתי את הפנים כי זה כאב כל כך".

לאחר האלימות שספגה, לורן חזרה לחדר העיתונאים, ושם נציג של ההפקה קיבל הודעת טקסט ממישהו מהקהל ששאל "האם הגיטריסט של קווינס אוף דה סטון אייג' בעט בצלמת בפרצוף?". לורן חזרה לצלם את להקות אחרות, בהן מיוז, ומאוחר יותר בלילה הלכה לטיפול במרפאה. עובד סוציאלי בבית חולים, שהסתכל על הסרטון המתעד את התקרית האלימה, עודד אותה להגיש תלונה כנגד המוזיקאי. היא תכננה להגיש תלונה במשטרה היום (ראשון).

סולן להקת הרוק הכבד קווינס אוף דה סטון אייג', ג'וש הומי. GettyImages
ג'וש הומי בהופעה שבמהלכה בעט בפניה של הצלמת/GettyImages

כמה דקות אחרי האירוע, אמרה לורן, הומי הוציא מה שנראה כמו סכין, ובמכוון חתך את המצח של עצמו, כשדם מטפטף ממנו עד סוף המופע. לא ידוע אם הומי בן ה-44 היה תחת השפעה של אלכוהול או סמים בשבת. בשלב מסוים, הוא קרא לקהל "מפגרים", לפני שהעליב את המופע הגדול ביותר באירוע של להקת מיוז באמירה "פאקינג מיוז!". בנוסף, המוזיקאי עודד את הקהל לצעוק לו בוז, ביקש מכולם להוריד את המכנסיים ואמר "אני רוצה לתת לכולכם ערב שלעולם לא תזכרו".

צפו בסרטון הבעיטה המטריד (מעל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully