וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדי בית העץ" מוציאים אלבום חדש: האזינו ל-5 שירים מתוכו

14.12.2017 / 5:30

הפרויקט המוזיקלי המצליח מוציא בסוף השבוע אלבום שירי ילדים חדש וגולשי וואלה! תרבות מוזמנים להיות הראשונים שמאזינים לחמישה שירים מתוכו ששרים אמנים מוכרים כמו מירי מסיקה וקרולינה. האזינו

יח"צ - חד פעמי

הפרויקט המוזיקלי המצליח "ילדי בית העץ" ממשיך להצמיח ענפים, ובסוף השבוע צפוי לצאת אלבום שירי הילדים "ילדי בית העץ 3" ובו ביצועים של אמנים רבים, ביניהם מירי מסיקה, קרולינה, הדג נחש, גיא ויהל, עידן עמדי, גיא מזיג, אלון עדר ויעל דקלבאום. לרגל יציאת האלבום - גולשי וואלה! תרבות מוזמנים להיות הראשונים שיאזינו לחמישה שירים מתוך הפרויקט.

רן כהן אהרונוב, אחד משני יוזמי הפרויקט ביחד עם אחיו יאיא, סיפר לוואלה! תרבות מעט מהסיפורים מאחורי השירים:

"מה אני עושה" (שר: גיא מזיג) - "ילדים חיים היום בעידן המסכים והמידע זמין ונגיש. כולנו בעצם דבוקים למרקע ולא תמיד מתייחסים לנוכחות הילדים לצדנו החשופים לתמונות, למראות ולאירועים. אז נכון שלא ניתן לשמור את הילדים בצמר גפן ובמנותק מהמתרחש, אבל מצד שני, מה הם יכולים לעשות עם כל זה? זה נכתב מתוך אמונה שכל אחד, אפילו ילדים, יכולים להשפיע על העולם שלנו ולעשות מעשה".

"אמא ספרי לי" (שרה: איילה אינגדשט) - "איילה מבצעת את השיר ושרה על המסע שלה עם משפחתה לארץ. איילה הייתה בת שנתיים כשיצאה המשפחה לדרך. גיבורת השיר והמסע היא אמה של איילה שיצאה למסע כשהיא בהיריון ובמהלך המסע ילדה את אחותה הקטנה של איילה. בשיחות בין איילה לאמה גילתה איילה פרטים נוספים על המסע מאלו שזכרה והכירה, ואלו חוברו לשיר. בשיר מתארח סקסופוניסט הג'אז האתיופי המוערך אבטה בריהון"

"אומה" (שרה: מירי מסיקה) - "מכירים את המשפט - "אם אמא אומרת לא, שואלים את סבתא"? זה שיר על הקשר המיוחד שיש בין נכדה וסבתא. קשר עם ניחוח מתוק של עוגיות. זה שיר על רגעי הקסם שבהם סבתא ונכדה מבלות יחדיו, קשר שמתקיים ללא שיפוטיות, עם אהבה ההדדית ותשומת לב אינסופית. בשיר מתארחת גם תמר, בתה המקסימה של מירי, בקולות".

"להתחפש" (שר: יאיא כהן אהרונוב) - "אין ילד ואין ילדה שלא נשאלים לפחות פעם בשנה מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים. ילדים מתעוררים בכל יום לתוך פנטזיה אחרת: לפעמים חולמים להיות רופאים כמו אמא, לפעמים רוצים להיות מורה כמו אבא ולפעמים להציל את העולם כמו סופרמן. הילדות מאפשרת לנו להתחפש ולהתאמן במה שאהיה כשאגדל. בדרך לעולם המחר השיר מבטא גם התמודדות עם הקשיים של היום".

"יכולה" - (שרה: קרולינה) - "כאשר ילדים מתמודדים עם קושי, אנו, המבוגרים, מנסים לעודד ולתמוך, לפעמים אומרים להם שאין דבר כזה לא יכול. אבל עולמם של ילדים מורכב ומאתגר לפחות כמו עולמם של המבוגרים".

ילדי בית העץ. עומר קידר,
ילדי בית העץ/עומר קידר

"ילדי בית העץ" הוא הפרויקט המוזיקלי של האחים רן ויאיא כהן אהרונוב. הוא מספר על חבורת ילדים ועל מקום מפגשם על צמרת העץ. הפרויקט החל באלבום שירים, אלבום שני, התפתח לשני ספרי ילדים, הצגת תיאטרון המבוססת על הספר בתיאטרון המדיטק בחולון, ומשם לסדרת טלוויזיה בחינוכית (העונה החדשה עם כל השירים החדשים כבר זמינה ביוטיוב של החינוכית).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריאיון עם מירי מסיקה. ראובן קסטרו
שרה על סבתא ונכדה. מירי מסיקה/ראובן קסטרו
seperator

ההופעות הבאות:

15.12 זאפה ירושלים בשעה 13:00
17.12 זאפה הרצליה – 10:30 בבוקר
18.12 זאפה תל אביב – 10:30 בבוקר
19.12 מועצה אזורית אשכול – 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully