וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי, המפיק והדי ג'יי הבריטי בונובו יופיע בישראל

18.12.2017 / 7:37

בונובו בן ה-41, מוזיקאי, די ג'יי ומועמד לשני פרסי גראמי השנה, יופיע החורף בתל אביב. יהיה זה מופע להקה ראשון שלו בארץ, לאחר שבעבר הופיע כאן כדי ג'יי וזכה להצלחה. כל הפרטים

המוזיקאי, המפיק והדי ג?יי הבריטי בונובו. צילום: Neil-Krug,
המוזיקאי, המפיק והדי ג?יי הבריטי בונובו/צילום: Neil-Krug

בונובו, מוזיקאי, מפיק, די ג'יי ומועמד לשני פרסי גראמי השנה, יופיע בישראל ב-21 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב. יהיה זה מופע להקה ראשון שלו בארץ, לאחר שבעבר הופיע כאן כדי ג'יי וזכה להצלחה.

בונובו, שם הבמה של סיימון גרין, הוא מוזיקאי בריטי הפועל בלוס אנג'לס, ארצות הברית. הוא הקליט גם תחת השם Mr. Blue. בונובו בן ה-41 משלב אלקטרוניקה עם השפעות של ג'אז, מוזיקת עולם ואמביינט. אלבום הבכורה שלו, "Animal Magic" שמו, יצא בשנת 2000 בלייבל הבריטי העצמאי "Tru Thoughts". הוא ניגן בו על כל הכלים, והוגדר בתקשורת כאחד מחלוצי מוזיקת הדאון טמפו החדשה. שנה לאחר מכן, ההרכב האלקטרוני הבריטי קולדקאט החתים את בונובו בלייבל הנחשב שלו, "נינג'ה טיון". האלבום הראשון שהוציא בלייבל נקרא "Dial 'M' for Monkey" ומכר מעל ל-40 אלף עותקים באירופה, ואלבומו הבא, "Days To Come" שמו, נבחר לאלבום השנה של 2006 בתכניתו של ג'יילס פיטרסון ברדיו של ה-BBC.

לאורך השנים, בונובו שיתף פעולה עם מוזיקאים רבים, ובהם אריקה באדו ואנדריאה טיראנה ושיריו נבחרו לפרסומות, משחקי מחשב והופיעו בפרקים של סדרות ובהן "בית הקלפים" ו"חדר חדשות". עם הזמן, סגנונו המוזיקלי נע יותר לכיוון יותר מרים ומאז 2010 הוא מופיע בהרכב גדול שבו הוא מנגן על מגוון כלים, מלווה בזמרות, גיטרות, תופים וכלי הקשה. בעקבות אלבומו השישי והאחרון, "Migration" שמו, שיצא בינואר השנה, קיבל שני מועמדויות לפרס הגראמי: האלבום מועמד בקטגוריית אלבום הדאנס/מוזיקה אלקטרונית הטוב ביותר, וסינגל מתוכו, "Bambro Koyo Ganda", מועמד בקטגוריית שיר הדאנס הטוב ביותר.

מחירי כרטיסים: החל מ-229 ש"ח במכירה מוקדמת.

  • עוד באותו נושא:
  • בונובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully