וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקליפ לשירו החדש של אריאל הורוביץ, "אהבתנו"

18.12.2017 / 0:11

אריאל הורוביץ - המוכר מלהיטים כמו "רנה" ו"יאללה ביי" - חוזר עם אלבום חדש בהפקת יאיא כהן אהרונוב מהדג נחש, שמתוכו הסנונית הראשונה הזו, "אהבתנו". האזינו לשיר וצפו בקליפ בבכורה

תסריט, בימוי ועריכה: חגי אדוריאן צילום: יונתן שחוח שחקנים: ניצן לברטובסקי, מתיאס חימנס

אחרי זמן רב שלא שמענו מאריאל הורוביץ, המוכר מלהיטים כמו "רנה", ויאללה ביי" ו"סיגל נחמיאס", הוא חוזר בקרוב עם אלבום חדש בהפקת יאיא כהן אהרונוב מהדג נחש. האלבום שואף לשלב בין סך השפעותיו, המחברות שורשים חזקים של מוזיקה ישראלית מהבית עם מוזיקת רוק ופולק מהעולם. מתוכו גולשי וואלה! תרבות מוזמנים לצפות ולהאזין בבכורה בקליפ של הסינגל הראשון, "אהבתנו".

"אני מתרגש מאד להביא לכם את 'אהבתנו', שיר חדש מאלבום חדש", מסר הורוביץ. "אחרי ארבע שנות שתיקה תקשורתית ויצירה באולפן (את השתיקה שברתי רק עם השיר 'עשרים אלף איש', שהעליתי לרשת בתקופה הזו, בגלל הנסיבות המיוחדות שבהן הוא נכתב). באלבום החדש יש את שני סוגי הכתיבה האהובים עלי - שירים שנולדו מהסיפור הישראלי המרתק של כולנו, ושירים שבהם מקור ההשראה הוא האנשים הקרובים והיקרים לי.

"'אהבתנו' הוא שיר מהסוג השני - השיר נכתב כשהייתי בנסיעת עבודה, לבד בחדר במלון, בעיר אוטרכט שבהולנד. מקום מצוין לצפות בו על ברווזים ששטים באגם, להתגעגע לאישה שאתה אוהב, ואז לקחת את הגיטרה ולהתחיל לשיר - 'אהבתנו היא ספינה'".

צפו למעלה בקליפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully