וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רלי מ"חתונה ממבט ראשון": "הופתעתי כמה סבלנית הייתי כלפי אלעד"

19.12.2017 / 0:28

יודעת בדיוק מה גרם למשברים בינה לבין אלעד ("הייתי יותר פתוחה ומוכנה ממנו"), מופתעת מעצמה לטובה ("מחאתי לעצמי כפיים בבית מול הטלוויזיה") ונהנית מתשומת הלב ("גברים מתחילים איתי"). רלי מ'חתונה ממבט ראשון' (קשת 12) משוכנעת: הייתי עוברת את הכול שוב פעם. ריאיון

צילום מסך

משפט אחד קטן שאמרה רלי לוי בפרק אחד בתכנית "חתונה ממבט ראשון" הצליח לגרום לעשרות בחורות להתרגש עד דמעות. "כל כך הרבה נשים התחברו למשפט 'עברתי גיהינום בחיי הרווקות' שאמרתי", היא משחזרת, "קיבלתי תגובות מעשרות נשים שאמרו לי 'וואי, אנחנו כל כך מתחברות לזה. זה כל כך נכון. אנחנו גם מרגישות ככה. בכינו איתך כשאמרת את זה, התרגשנו איתך. תודה לך שריגשת אותנו כל כך".

רגע לפני פרק נוסף בלהיט הגדול של קשת (הערב ומדי יום שלישי ב-21:00, קשת 12), חושפת רלי לוי (38) בריאיון לוואלה! תרבות את הרגע הכי קשה לצפייה וכן מה שעמד מאחורי המשברים הבלתי נגמרים עם אלעד, עמו התחתנה בתכנית. נכון למועד שידור התכנית הערב, רלי ואלעד עדיין בזוגיות ולמרות שעברו כמה חודשים מאז הצילומים, היא מסרבת בתוקף לחשוף אם הם עדיין יחד. לגבר הישראלי, אגב, זה לא ממש משנה. "לא מעט גברים מתחילים איתי. יש את אלו ששולחים הודעות ולא שואלים אותי אם אני עדיין עם אלעד, הם פשוט מתחילים. ויש את אלה שפשוט מחכים לראות מה יקרה".

אילו תגובות נוספות את מקבלת ברחוב?

"עדיין מוזר לי מאד המעבר מאדם פרטי ולא מוכר למצב שבו כולם מכירים אותי ויודעים את השם שלי. כולם קוראים לי ברחוב. בהתחלה זה היה מוזר אבל התרגלתי. הרבה מאוד אנשים גם סקרנים לדעת מה קורה איתי ועם אלעד. אנשים מחבקים, אוהבים, תומכים ומתחברים אלי".

רלי לוי ,חתונה ממבט ראשון. יח"צ,
רלי ואלעד/יח"צ

למה בכלל עשית את זה? איך בכלל חשבת ללכת לתכנית שבה פוגשים את החתן בחופה עצמה – והכול מול מצלמות הטלוויזיה?

"גיליתי שאני אדם מאד הרפתקן. האמת שהגעתי לזה במקרה. חברה תייגה אותי באיזה פוסט בפייסבוק ומשם זה התגלגל. בהתחלה אמרתי 'לא, זה לא בשבילי. אני לא טיפוס של ריאליטי', אבל כששמעתי על הפורמט בהרחבה אמרתי 'אוקיי, יש פה משהו מעניין'. החלטתי לנסות בכל זאת כי די התעייפתי מהיכרויות דרך האפליקציות ודי הרגיש לי שניסיתי הכול. אמרתי לעצמי שיש פה משהו חדש וחשבתי שזה יחשוף אותי ואולי אפילו יגרום לי להכיר גברים בדרך חדשה. הרי לכל מקום חדש שהולכים אליו – הוא חושף אותך בפני אנשים חדשים. מבחינתי, 'חתונה ממבט ראשון' הייתה משהו חדשה שרציתי לנסות ולתת לו צ'אנס ממקום נקי. אמרתי לעצמי שאולי יש במדע הזה משהו. אולי המדע יודע משהו שאני לא יודעת".

ומה המסקנה שלך עכשיו? המדע יכול לעזור?

"זה הכול עניין של איך אתה מגיע לדבר הזה. אם אתה מגיע מאד פתוח ומאד מבין ומאד רוצה לנסות להכיר בדרך שונה, אז כן, למדע יש מקום. אני הגעתי ממקום פתוח. לא באתי לנתח כל סיטואציה או להיות שיפוטית. באתי ממקום נקי שמוכן לתת צ'אנס לכולם. באתי אמיתית, רציתי לדבר באופן פתוח ובוגר".

כשאת צופה בעצמך עכשיו, איזה רגע היה הכי קשה לצפות בעצמך?

"לראות את עצמי בוכה. זה לא נעים. גם לא קל לראות את אלעד מדבר עלי בעדויות למצלמה. אתה שומע לפעמים משפטים שלא ציפית לשמוע. למרות שאלעד ואני תמיד היינו בשיח מאד פתוח בינינו ואף פעם לא הסתרנו כלום אחד מהשנייה, לראות את העדויות שלו צבט בלב ולא היה נעים לי, אבל זה קצת הציב לי מראה מול עצמי. אני חייבת לומר שהתכנית היא הטיפול הפסיכולוגי הכי טוב שבן אדם יכול לקבל. אתה לומד על עצמך הרבה דברים דרך זה שאתה רואה את עצמך וגם קצת לפרגן לעצמך.

"היו רגעים שהסתכלתי על עצמי ואמרתי: 'מה, אני אמרתי את זה? כל הכבוד'. ישבתי בבית ומחאתי לעצמי כפיים. שמחתי שאני יודעת לדבר ולהעביר דברים בצורה נעימה. גם ראיתי כמה סבלנות הייתה לי וזה אחרי שחשבתי שאני האדם הכי לא סבלני שיש. באמת הגעתי ממקום מאד נקי, מסרתי את עצמי למדע והתמסרתי לתהליך מהתחלה עד הסוף. לא שינה לי מי עומד בחופה, אם זה אלעד או מישהו אחר, החלטתי לתת למי שזה לא יהיה צ'אנס אמיתי".

עוד באותו נושא

יחסינו לאן: הפאתוס והמריחה מדכאים את הפוטנציאל של "חתונה ממבט ראשון"

לכתבה המלאה
רלי לוי ,חתונה ממבט ראשון. אסף תמם,
רלי ואלעד/אסף תמם

מה לדעתך הגורם המרכזי לבעיות בינך לבין אלעד?

"אני חושבת שרמת המוכנות שלי הייתה יותר גבוהה משלו. יכול להיות שהיו לו עדיין ספקות לגבי זה. אני הייתי מאד מחודדת, וגם בשאלונים בתהליך המיונים הייתי מאד מפורטת ומדויקת במה אני רוצה. יכול להיות שאלעד פחות חידד את זה וכשהגיע אליו משהו שאולי הוא פחות רצה, אז יכול להיות שהייתה אכזבה מצדו. זה הוביל לכך שהוא נסגר כלפיי והיה לו קשה להיפתח בהמשך. מראש הוא די נסגר על התהליך הזה, מהרגע שהוא ראה אותי. למרות זאת, דברים מתפתחים וגם רואים שאלעד נפתח בהמשך".

מה צפוי לקרות בפרק שישודר הערב?

"כל הזוגות נפגשים לארוחה. מאד סקרן את כולנו לפגוש את האנשים שחווים את אותה חוויה. כל הזמן הייתי רק עם אלעד, ומאד שימח אותי גם לפגוש את הבנות האחרות ולראות איך הן חוו את החוויה. זה מרגש מאוד וחיכינו לזה מאוד".

איך מתמודדים עם העובדה שכולם רואים את הזוגיות הצולעת שלך בבית?

"בחיים האמיתיים יש זוגיות מושלמת? תמיד יש ריבים".

נכון, אבל בתחילת הקשר לא כל כך.

"אם הייתי בחיים האמיתיים שלי, הייתי מוותרת על זה בקלות. לא רוצה? לא מעוניין? לא צריך. אבל את הפורמט הזה קיבלתי במתנה. זה פורמט מחייב, נותנים לך להתמודד עם משהו ובמקום לברוח, אתה חייב להילחם על משהו שיכול להצליח. הרי בכל קשר יש המון בעיות, אנשים מגיעים לטיפולים זוגיים עוד לפני שהתחתנו ממקום של להציל את זה, ופה לוקחים את הזמן כדי להכיר את הצד השני, נותנים צ'אנס אמיתי ממקום נקי, מכילים את השני".

כשאת צופה בעצמך עכשיו, את אומרת לעצמך שאולי היית צריכה להתנהל אחרת בסיטואציות מסוימות?

"היו כמה דברים קטנים, אבל דווקא די הייתי מרוצה ממה שראיתי על המסך. הייתה הרבה סבלנות שם מצדי ודיברתי לעניין. דיברתי על דברים שלא מצאו חן בעיני. רואים שאני אדם עם עמוד שדרה שמדבר על מה שמפריע לו ואדם אמיתי שבוכה כשכואב לו".

רלי לוי ,חתונה ממבט ראשון. יח"צ,
רלי ואלעד/יח"צ

למה לדעתך התאימו לך את אלעד?

"כי לי ולאלעד יש הרבה קווים דומים ושנינו מגיעים מרקעים דומים. שנינו גם מחפשים את אותם דברים, התעייפנו מחיי הרווקות ורצינו להקים בית ולהיות עם ילדים. בנוסף, גם הבהרתי שמראה חיצוני מאוד חשוב לי".

היית מוכנה לעבור את זה שוב?

"לגמרי כן".

באמת?

"הייתי עושה את זה שוב כי אתה לומד על עצמך. זה מחדד לך דברים מאד נקודתיים באישיות שלך. לטוב ולרע. זה מתנה, זה מראה, אתה לוקח את זה לחיים. כל אחד.

איך המשפחה שלך מתמודדת עם החשיפה?

"המשפחה שלי גרה בקריית שמונה, כל בן אדם שני עוצר אותם ברחוב ומדבר איתם עלי. הם אנשים חמים ולבביים והם מאד תמכו בי לכל אורך הדרך. אלו אנשים שיש להם לב פתוח, הם לימדו אותי מה זו אהבת חינם, כמה צריכים להיות נחמדים כלפי כולם. הם מאד סמכו עלי בתהליך הזה".

כל הזוגות שהשתתפו בתכנית נשארו בקשר?

"ברור. יש לנו אפילו קבוצת ווטסאפ".

על מה אתם מדברים שם?

"חסר על מה?".

איך קוראים לקבוצה?

"חתונה ממבט ראשון – האיחוד". אבל זו הקבוצה המשותפת של הבנים והבנות. יש גם קבוצה נפרדת לבנות ויש קבוצה גם לבנים. בקבוצה המשותפת כולם משתפים חוויות. האמת, כולם מבינים אחד את השנייה הכי טוב מכולם".

רלי לוי ,חתונה ממבט ראשון. אסף תמם,
רלי ואלעד/אסף תמם
רלי חתונה ממבט ראשון. מתוך: חתונה ממבט ראשון,
רלי ואלעד/מתוך: חתונה ממבט ראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully