וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות: טי.ג'יי מילר תקף צעירה באלימות מינית מחרידה

19.12.2017 / 17:41

לפי תחקיר של האתר דיילי ביסט, כוכב "עמק הסיליקון" תקף מינית צעירה בזמן לימודיהם בקולג', חנק וניסה לאנוס אותה. הקומיקאי בתגובה: "האשמות מסולפות. היא מנסה לתפוס טרמפ"

צילום: רויטרס, CNN, עריכת וידאו: אביב אירגז, אביעד בללי

האתר האמריקאי "דיילי ביסט" מפרסם היום תחקיר נרחב, לפיו הכוכב טי.ג'יי מילר תקף מינית צעירה במהלך לימודיו בקולג', לפני כעשור וחצי. הקומיקאי, בן 36 כיום, מוכר מהופעתו באחד התפקיד הראשיים בסדרה "עמק הסיליקון", דיבב השנה את להיט האנימציה "אימוג'י: הסרט" ובהיותו אחד השמות החמים בהוליווד, שותף לעוד שלל פרויקטים עתידיים.

השמועות על עברו האפל של מילר, לפי התחקיר, מסתובבות בהוליווד כבר שנים. אולם רק עתה, על רקע קמפיין ה-MeToo# בחרה הקורבן לחשוף את הפרטים המלאים לתקשורת, ועשתה זאת בעילום שם. המתלוננת סיפרה כי למדה יחד עם מילר באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, שם נפגשו והתאהבו, והיא איבדה עמו את בתוליה. לאחר כמה חודשים בהם יצאו, היא מספרת כי טלטל אותה באלימות וחבט בפיה במהלך קיום יחסי מין. כתוצאה מכך, התעוררה למחרת עם שברים בשן ושפתיים מדממות.

מילר, לדבריה, טען בתגובה שנפלה מן המיטה בזמן השינה, והיא המשיכה לתת בו אמון ונשארה עמו. לאחר מכן, שוב היו בסיטואציה אינטימית והוא שוב הפגין אלימות כלפיה – והפעם חנק אותה בצורה כה ברוטלית, עד שהשכנים לחדר שבו שהו דפקו בדלת כדי לשאול אם הכל בסדר. לאחר מכן, לדבריה, ניסה לאנוס אותה ואף תחב בקבוק בירה לאזוריה האינטימיים.

טי ג'יי מילר. © 2017 Home Box Office, Inc. All rights reserved,
השמועות מסתובבות כבר שנים. טי.ג'יי מילר/© 2017 Home Box Office, Inc. All rights reserved

המתלוננת טענה גם כי כשסיפרה לאחר מכן על התקרית לכמה חברים משותפים שלה ושל מילר, הם אמרו "כן, ככה טי.ג'יי מתנהג". לאחר מכן, הקשר ביניהם נותק. רק שנה לאחר התקריות אזרה הצעירה אומץ להגיש תלונה למשטרת הקמפוס, בזמן שמילר כבר היה בשנת לימודיו האחרונה. העניין הגיע לבית דין פנימי, ובתום משפט של כמה שבועות היא קיבלה הודעה שמבחינת האוניברסיטה, "העניין סודר", מבלי לפרט יותר. ההערכות הן שכיוון שממילא כבר היה בעיצומם של סיום הלימודים, לא ננקטו למעשה כל צעדים נגדו.

התחקיר טען גם כי קומיקאים שעבדו עם מילר שמעו אותו מתייחס בעבר לשמועות נגדו, ומנסה לבטלן בטון הומוריסטי. כמה קומיקאיות סיפרו ל"דיילי ביסט" כי הן מסרבות לעבוד עמו בשל אותן שמועות. לפי התחקיר, את דבריה של המתלוננות אישרו לא פחות מחמש עדויות של חבריה וחברותיה לספסל הלימודים באותה תקופה, שאישרו כי שמעו את התקריות, ראו את החבלות על גופה מיד לאחריהן או שמעו ממנה עליהן מיד לאחר שקרו.

בתגובה, מילר ואשתו שרה יצאו בהכחשה גורפת: "המתלוננת מפיצה נגדי שמועות מאז שהיחסים ביני ומי שהיא כיום אשתי התפרסמו ברבים. היא תופסת טרמפ על האקלים הציבורי הנוכחי כדי להפיץ מחדש את ההאשמות המסולפות"

עוד באותו נושא

קארה דלווין חושפת: גם אני הוטרדת מינית על ידי הארווי ויינשטיין

לכתבה המלאה
פסטיבל קאן 2017. AP
הסיפורים האפלים מאחורי החיוכים. מילר בפסטיבל קאן האחרון טי.ג'יי מילר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully