וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מנסה לתת לכם אורגזמה למוח - עם במבה ושוקולד

21.12.2017 / 9:45

כוכבת "וונדר וומן" כבר העניקה הרבה ראיונות על הסרט ועל חייה ועל ישראל, אבל כזה ראיון עוד לא ראיתם. צפו בה לוחשת בטכניקת ASMR - שבעזרת גירויים ויזואלים ושמיעתיים מעניקה לאדם עקצוצים נעימים ולעיתים גם עזים בכל הגוף

צילום מסך

בווידאו - גל גדות בראיון ה"רגיל" למגזין W

כבר ראינו את גל גדות בכל תוכנית אירוח אפשרית מדברת על הסרט וונדר וומן, על עצמה ועל ישראל, אבל ראיון כזה עוד לא ראיתם. גדות העניקה ראיון מיוחד למגזין W בו היא לוחשת, אוכלת במבה ומטבעות שוקולד של חנוכה - והכל בטכניקת ה-ASMR, שיש מי שטוען שהיא מעניקה "אורגזמה למוח".

עוד על גל גדות
גל גדות נבחרה למתלבשת הטובה ביותר ברשימה של אתר האופנה פאשניסטה
גל גדות - מקום שישי ברשימת האנשים הכי פופולריים בעולם 2017

צפו בגל גדות מתראיינת ב-ASMR

מה זה בכלל ASMR?

אז איך זה עובד? מכירים את זה שאתם מקשיבים לקול דיבור רך ומרגיע - ופתאום עוברת בכם תחושת עקצוץ נעימה כזאת מאחורי האוזניים שמתפשטת אל הגב? אם כך, ברכותינו, המוח שלכם הגיע לאורגזמה - ואין ספק שגם לו מגיע. התופעה המאוד מוזרה הזאת זכתה לשם ASMR (ראשי תיבות של Autonomous sensory meridian response), מונח שטבע אותו ג'ניפר אלן בשנת 2010, והיא מתייחסת למצבים בהם גירויים ויזואלים ושמיעתיים גורמים לאדם לחוש בעקצוצים נעימים בראש, בקרקפת, בגפיים ובגב.

התופעה, שעד כה אין לה שום הוכחות מדעיות, סוחפת אחריה גולשים רבים שיוצרים וצופים בסרטוני ASMR - שאת רבים מהם ניתן למצוא בחיפוש מהיר ביוטיוב. במרבית הסרטונים מופיעות נשים שיש להן קול רך ומרגיע - והן מדברות ישירות אל המצלמה, כאילו הן מביטות בעיני הצופה. תשומת הלב המלאה שמוקדשת לצופה, הקולות הנעימים, הלחישות והרעשים המעקצצים פועלים ביחד ומספקים חוויה אורגזמית יוצאת דופן למוח של הצופה המלווה בתחושת רגיעה ושלווה.

עוד באותו נושא

ביחנו את עצמכם: האם תוכלו להעניק למוח שלכם אורגזמה?

לכתבה המלאה
גיף גל גדות עושה ASMR. W Magazine, אתר רשמי
יאמי!/אתר רשמי, W Magazine

הפורקן המוחי שונה בתכליתו מהפורקן המיני ואינו עוסק כלל בארוטיקה. התופעה סוחפת אחריה גולשים רבים שיוצרים וצופים בסרטוני ASMR - שאת רבים מהם ניתן למצוא בחיפוש מהיר ביוטיוב. במרבית הסרטונים מופיעות נשים שיש להן קול רך ומרגיע. אלו שניחנים ב-ASMR גבוה יגיבו בהתרגשות לכל אחד מהגירויים, אולם אלו שהתופעה זרה להם לא יבינו מה כל כך מרגש ואפילו ימצאו את הקטעים האלה די מעצבנים. אלא אם מדובר בגל גדות, אותה אנחנו מוכנים לשמוע ולראות תמיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות
  • ASMR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully