וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבור שלא רואים כל יום: ליאור נרקיס וברי סחרוף ישתפו פעולה

25.12.2017 / 0:01

שני הזמרים האהובים ישתפו פעולה במסגרת הופעה שתיערך בסוף החודש מול חברה פרטית וישירו יחד שלושה שירים של נרקיס. קבלו הצצה בלעדית לחזרה של השניים, שבה הם שרים את להיטו החדש של נרקיס "כמה אהבנו"

צלמים זמניים מורשים

החיבור המוזיקלי הזה הצליח להפתיע אפילו אותנו: ליאור נרקיס וברי סחרוף ישתפו פעולה בהופעה מיוחדת בגני התערוכה בתל אביב מול חברה פרטית גדולה בסוף החודש. במהלך ההופעה צפויים שני הזמרים שמגיעים משני קצוות מוזיקליים שונים לבצע יחד שלושה שירים של נרקיס: "ערב טוב", "לכל אחד יש" והלהיט החדש של נרקיס "כמה אהבנו". בווידאו שבתחילת האייטם אפשר לקבל הצצה בלעדית לחדר החזרות של סחרוף ונרקיס, שבו הם שרים את "כמה אהבנו".

בריאיון שהעניק לתכנית "הביצה" של וואלה סלבס בינואר 2016, סיפר נרקיס על המוזיקה שהוא עושה והוסיף שהוא מעדיף ששמו לא ישורבב למדורי הרכילות: "אני חושב שאני עושה פופ ים תיכוני. המוטיבים של המוזיקה שלי הם מזרחיים , אותנטיים, עם כל מיני השפעות, ויש המון פופ בסיפור. זה הפך להיות המזרחית החדשה. בכל הנוגע לרכילות, אני לא מחפש שערוריות. אני נפשית לא בנוי לזה. יש לי נפש עדינה וקשה לי לקרוא על עצמי כותרות קשות עלי. אני קורא טוקבקים ועם השנים אני מטאטא את זה החוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully