וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי מרשמלו המיסתורי, ששיתף פעולה עם סלינה גומז וחאליד, יופיע לראשונה בישראל

25.12.2017 / 17:00

הדי ג'יי ומפיק הדאנס המיסתורי, מרשמלו שמו, החובש תמיד מסיכה על כל ראשו, יגיע לראשונה להופעה בישראל בחודש מרץ הקרוב. כל הפרטים

די ג'יי מרשמלו. Creative Commons
די ג'יי מרשמלו/Creative Commons

הדי ג'יי ומפיק הדאנס, מרשמלו, החובש תמיד מסיכה על כל ראשו, יגיע לראשונה להופעה בישראל ב-1 במרץ 2018, לאירוע פורים בגני התערוכה בתל אביב.

מרשמלו, שכמו פניו גם שמו האמיתי נשמר בסודיות, הוא מפיק ודי ג'יי בולט בסצנת הדאנס האלקטרוני. שירו הראשון, "WaVeZ" שמו, יצא בשנת 2015, ובדיוק שנה לאחר מכן יצא אלבום הבכורה שלו, "Joytime". בין השאר הוא שיתף פעולה עם סלינה גומז בשיר "Wolf", עם חאליד בשיר "Silence" ועם הרכב ההיפ הופ מיגוס בשיר "Danger" הכלול בפסקול סרטו החדש של וויל סמית', "Brighy".

מרשמלו זכה להכרה עולמית בשנת 2015 כשהוציא את יצירותיו און ליין, ובהם הרמיקסים "Beautuful Now" ו-"Where Are U Now", וכן הוציא סינגל עצמאי בשם "Alone", שנכנס למצעד האמריקאי בילבורד הוט 100. די ג'יי מרשמלו זוכה להצלחה ברשתות החברתיות, עם מיליוני עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק.

על הבאתו של די ג'יי מרשמלו חתומה קבוצת בלוסטון. מחירי כרטיסים: 210 ש"ח, גולדן – 265 ש"ח. המכירה תפתח מחר (שלישי) ב-12:00. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully