וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך רבע שעה הכרטיסים לעומר אדם נמכרו: "ההתנפלות מייאשת"

26.12.2017 / 16:29

עומר אדם פרסם תאריך להופעה חמישית בסיבוב החורף שלו בהיכל מנורה מבטחים, ובתוך דקות נמכרו כל הכרטיסים. גם במופעים הקודמים נרשמה התנפלות: מעריץ: "לא ברור לי איך במקום כה גדול נגמרים הכרטיסים להופעה של זמר ישראלי תוך דקות בודדות. זה מייאש"

צילום סטילס: תומריקו, עיצוב ואנימציה: גיא חן, עיבוד תמונת סטילס: דורון עדות

הטירוף נמשך: בתוך כרבע שעה בלבד אזלו כל הכרטיסים למופעו החמישי והאחרון של אחד הכוכבים הגדולים של התקופה, הזמר עומר אדם.

בעקבות ההתנפלות הגדולה והמהירה על הופעותיו הקודמות ולאור ביקוש להופעה נוספת, נפתח היום (שלישי) בצהריים מופע נוסף וחמישי של אדם, שיתקיים ב-1 בפברואר בהיכל מנורה מבטחים והוגדר בפרסום כ"מופע אחרון לסיבוב החורף". גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! תרבות כי בתוך כרבע שעה בלבד נמכרו כל הכרטיסים. גולשים רבים התלוננו בעמוד הפייסבוק של הזמר על כך שאינם מצליחים להשיג כרטיסים. ההתנפלות הזאת הגיעה לאחר שארבעת המופעים הקודמים הוכרזו כסולד אאוט. בהופעות הקודמות נפתח שוק שחור שבו נמכרו כרטיסים במחירים מופקעים.

"כבר כאשר פתחו את ההופעה הראשונה של עומר אדם, ניסינו לרכוש כרטיסים אך הם נגמרו במהרה", סיפר בייאוש לוואלה! תרבות מיכאל, מעריץ של עומר אדם. "על ההופעה השניה בכלל לא היה על מה לדבר, תוך 10 דקות הכרטיסים נגמרו לגמרי. ניסינו להתקשר עשרות פעמים בדקות הבודדות האלו שהכרטיסים החלו להימכר, אבל המוקדים קרסו לגמרי, האתר הראה הודעה שהכל מלא. לא ברור לי איך במקום כל כך גדול שיכול להכיל אלפי אנשים, נגמרים הכרטיסים להופעה של זמר ישראלי תוך כמה דקות בודדות. זה הפך להיות כבר פשוט מתסכל. בגלל כל הביקוש הזה, אנשים התחילו לקנות כרטיסים בחזירות ולמכור אותם במחירים מופקעים. התלבטנו אם ללכת כבר לפסטיגל ולראות אותו שם, אבל גם לפסטיגל לא היו כרטיסים".

טקס פרסי אקו"ם. ניב אהרונסון
עומר אדם/ניב אהרונסון
עומר אדם. ניר פקין
עומר אדם/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully