וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות קצרצרות על הסרטים הבולטים שפספסנו ב-2017

28.12.2017 / 17:00

"אהבה יוונית", "בייבי בוס", "גבר גבר 2" ו-"Girls Trip". על כולם, מסיבה זו או אחרת, לא פרסמנו ביקורות במהלך 2017 ורגע לפני שהיא מסתיימת, הנה הזמן לתיקון

צילום: דייב שחר עריכה: אביעד בללי

כמו בכל שנה, גם ב-2017 הגיעו למסכי הקולנוע בישראל מאות סרטים. לכך אפשר להוסיף כמות כפולה פי כמה של תוצרים קולנועיים שלא נהנו מהפצה מסחרית אבל הוקרנו בשירותי סטרימינג, ב-VOD, בפסטיבלים, בסינמטקים, בערוצי הטלוויזיה וכיוצא בזאת.

בקיצור: מדובר בכמות שאי אפשר להשתלט עליה בזמן אמת. מה עוד, שהטעם הקולנועי הישראלי אינו צפוי. לכן, לא פעם מעניקים אצלנו תשומת לב מופרזת לסרט שבסופו של דבר הקהל כאן מנפנף אותו, "היפה והחיה" למשל, בעוד סרטים שלחלוטין חמקנו לנו מתחת לרדאר הופכים אט-אט לשוברי קופות מפתיעים.

אז רגע לפני ש-2017 מסתיימת סופית ורשמית, יש לנו הזדמנות אחרונה להכות על חטא ולחזור לכמה סרטים שלא כתבנו עליהם בזמן הפצתם: כאלה שפספסנו כי לא קלטנו כמה מצליחים הם יהיו, כאלה שזלזלנו בהם כי לא הבנו כמה טובים הם יהיו, כאלה שלא היה לנו דדליין ספציפי להתייחס אליהם בגלל שלא הופצו כאן מסחרית והתמוססו לנו, וכאלה שהיו מתחת לכל ביקורת אז העדפנו לוותר על התענוג. נעשה את זה קצר, כי השעון מתקתק ועוד מעט המחוגים יתחלפו ל-2018 ומי שטרם צפה ב"זרים מושלמים" יהפוך לדלעת.

זרים מושלמים.
צפו בו עד יום ראשון בחצות או שתהפכו לדלעת. מתוך "זרים מושלמים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully