וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיטריסט הבלוז ג'ו לואיס ווקר יגיע לשתי הופעות בישראל

31.12.2017 / 0:01

המוזיקאי יגיע לשתי הופעות שיתקיימו בחודש מרץ בזאפה הרצליה ובזאפה חיפה. על אלבומו האחרון קיבל מועמדות לגראמי ובעולם הבלוז רואים בו אגדה חיה

ג'ו לואיס ווקר. דייב שחר
לואיס ווקר/דייב שחר

זמר הבלוז ג'ו לואיס ווקר יגיע לשתי הופעות בישראל שייערכו בחודש מרץ - הראשונה תתקיים ב-8 במרץ בזאפה הרצליה, השנייה תתקיים למחרת בזאפה חיפה. מחיר כרטיס - 195 שקלים, ובמכירה מוקדמת - 175 שקלים.

המוזיקאי, יליד 1949, מציין בימים אלו קריירה של מעל יובל שנים. על אלבומו האחרון קיבל מועמדות לפרס הגראמי בקטגוריה "אלבום הבלוז העדכני הטוב ביותר". לואיס ווקר הוא אף חבר ב-'Blues Hall of Fame'. בעולם הבלוז יש שרואים בו אגדה חיה.

באחרונה דיבר לואיס ווקר על הקריירה העשירה שלו: "הייתי רוצה להיות ידוע על אמינותי ונאמנותי לאורך כל חיי למוזיקה שלי בפרט ולבלוז בכלל. לפעמים אני מרגיש שלמדתי יותר מהכישלונות שלי מאשר מההצלחה שלי, אבל זה חיזק אותי ואפשר לי להיות הרפתקני יותר ועזר לי לפתח את הסגנון שלי. הייתי רוצה לחשוב שכשמישהו מקשיב לאחד האלבומים שלי, הם יכירו את הצליל ומיד יזהו 'זה ג'ו לואיס ווקר'".

ג'ו מגיע ארצה בעקבות חברו ושותפו, גיטריסט הבלוז הישראלי אנדי ווטס שניגן והקליט עימו בעבר. בימים אלו מוציא ווטס אלבום חדש ולכבודו השניים יתאחדו בהופעתו של ג'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully