וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה הגדולה של גל: הרגעים הגדולים של גל גדות ב-2017

1.1.2018 / 0:00

משטיחים אדומים בהוליווד ועד להנחיית סאטרדיי נייט לייב, מהענקת פרס לראפר קנדריק לאמאר ועד להשתתפות במיטב תכניות האירוח: זו ללא ספק הייתה השנה של גל גדות, והנה הרגעים הגדולים, המרגשים והמפתיעים שלה השנה - בתמונות

(צילום: רועי אברהם, מקליט: בן פרץ, לע"מ)
גל גדות. AP
גל גדות בפרמיירה העולמית של 'וונדר וומן'/AP

גל גדות על השטיח האדום בלוס אנג'לס

מדורי האופנה התעלפו, מדורי הסלבס התאהבו, והעולם כולו עסק לרגע אחד בכוכבת ישראלית עם שמלה אדומה ונעליים שטוחות. בלי פוזות ובלי מאמץ להותיר רושם, גל גדות הגיעה ללוס אנג'לס פשוט כדי ליהנות. והרי אנחנו יודעים כבר: את הכי יפה כשנוח לך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל גדות כ'וונדר וומן'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"וונדר וומן"

הסרט השלישי הכי רווחי של 2017, אהוב המבקרים ובצמרת הציונים של רוטן טומאטוז, סרט גיבורי על שסוף סוף הביא גם נשים לאולמות והעניק לעולם השראה. בסופו של דבר "וונדר וומן" הוא לכאורה רק עוד סרט פנטזיה על טוב שמנצח את הרע, אבל את המשמעויות שלו לאופן שבו הקולנוע ישתנה בשנים הקרובות - נוכל להבין רק בעוד שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל גדות וג'ימי פאלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל גדות מתארחת אצל ג'ימי פאלון

האנגלית השבורה והחן הבלתי נגמר של גדות כבשו את בזו אחר זו את תוכניות האירוח החשובות בארה"ב. לשיא הגיעו הדברים כשג'ימי פאלון וקייט מקינון בילו שיחה שלמה שלהם בהשתפכות על גיבורת העל, כולל חיקוי שהפך ללהיט ויראלי.

גל גדות בכנס קומיק קון, סן דייגו, יולי 2017. וידאו: אתר מגזין וראייטי, GettyImages
גל גדות בקומיק קון/GettyImages, וידאו: אתר מגזין וראייטי

גל גדות בקומיק קון

מבקרים וקהל רחב זה נחמד, אבל בתחום הקומיקס אתה נחשב רק אחרי שעברת בהצלחה את הפסטיבל הכי גיקי ונחשב בעולם. זה לא היה הקומיק קון הראשון של גדות (היא הייתה שם בפאנל של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"), אבל הוא היה הכי משמעותי שלה. זה שבו הייתה אחת הכוכבות הגדולות של הפאנל, והמסה לבבות בכל העולם כשניחמה ילדה קטנה שרק רצתה כבר לפגוש את גיבורת העל שלה.

גל גדות וקנדריק לאמאר בטקס פרסי VMA. AP
גדות מעניקה פרס לקנדריק לאמאר/AP

גדות מעניקה פרס בטקס ה-VMA

אינדיקציה חשובה למעמד של גדות בתעשייה נראתה בטקסי הפרסים הגדולים של סוף השנה. בטקס פרסי ה-VMA היא זכתה להעניק לקנדריק לאמאר את אחד הפרסים החשובים של הלילה, ובקרוב מאוד נראה אותה מעניקה פסלונים גם בטקס גלובוס הזהב. וכן, זה בהחלט סביר מאוד שהיא תהיה שם על הבמה, גם באוסקר.

מתוך הסרט ליגת הצדק. יחצ,
גל גדות. מתוך הסרט 'ליגת הצדק'/יחצ

"ליגת הצדק"

אף שהפעם ההופעה שלה לא הצליחה להציל את סרט הגיבורים הגרוע ושנוא המבקרים של DC, גדות יצאה ממנו ללא כל פגע. בעוד השמועות רוחשות לגבי עתידם של זאק סניידר ובן אפלק בסרטים העתידיים, ברור לכל שוונדר וומן של גדות תמשיך להיות היהלום שבכתר. לפעמים מכל כך הרבה רע יוצא גם טוב.

גל גדות מתנשקת עם קייט מקינון.
מנחה את SNL

מנחה את סאטרדיי לייב נייט

רגע אחרי העונה הכי נצפית של תוכנית המערכונים הוותיקה, התכבדה גדות להיות המנחה השנייה של העונה ה-43. מונולוג הפתיחה ששילב בתוכו עברית היה חינני וחמוד, ובהמשך הגיע גם הרבה הומור עצמי על "הווייב הלסבי" של "וונדר וומן", ונשיקה אחת מדוברת במיוחד עם קייט מקינון.

גל גדות, רובי ריבלין. מארק ניימן (לע"מ),
עשה לה כבוד. גל ורובי/מארק ניימן (לע"מ)

כשגל פגשה את רובי

בשנה שבה לישראל לא היה הרבה במה להתגאות מעבר לים, המפגש בין שני השגרירים הכי טובים שלנו היום היה חמוד ואוהב בדיוק כמו שדמיינו אותו. הנשיא הגיעה במיוחד לפרמיירה בלוס אנג'לס כדי לעשות כבוד לכוכבת, שמצדה התרגשה מאוד וסיפרה לו שהוא גורם לה להרגיש בבית גם מעבר לים. גם לנו רובי, גם לנו.

גל גדות נואמת באירוע Power Of Women של מגזין וראייטי, אוקטובר 2017. אתר רשמי
גל גדות נואמת באירוע Power Of Women של מגזין וראייטי, אוקטובר 2017/אתר רשמי

נואמת בכנס וראייטי

בשנה שעמדה כולה בצל קמפיין MeToo# המהפכני, גל גדות הייתה אחד מהסמלים הגדולים של המאבק לניקוי האוורות בהוליווד. היא דאגה לוודא שהמפיק המטריד ברט ראטנר לא ייקח עוד חלק בסרטיה, וחגגה עם שלל נשים חזקות ואמיצות באירוע הנוצץ של וראייטי. התגובות של הכוכבות האחרות אליה, מוכיחות איזו שנה מדהימה ומשמעותית זו הייתה עבורה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully