וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון עדיין חי? זה התיעוד שעורר סערה

3.1.2018 / 8:49

דמיון מטריד בין דמות שגילם מלך הפופ בשנת 1996 לבין אדם מסתורי שנראה בחתונה של אחיינו משגע את המעריצים, ומחזק את התיאוריה שלהם שמלך הפופ ביים את מותו וחי עד עצם היום הזה במקום מסתור

מייקל ג'קסון/Stan Wilson

יותר משמונה שנים חלפו מאז מותו של מייקל ג'קסון, אולם מעריציו עדיין מנסים להקים אותו לתחייה - גם מבחינה סמלית וגם מבחינה מעשית. חובבי תיאוריית הקונספירציה שבהם קיבלו לאחרונה אישוש מפתיע למה שטענו כל הזמן - מייקל ג'קסון חי וקיים, ומותו לא היה יותר מאשליה.

בשבוע שעבר התקיים טקס חתונתו של סיגי ג'קסון, אחיינו של מלך הפופ, וחדי העין שעלעלו בתמונות מהאירוע לא יכלו שלא להבחין במחזה משונה - בסמוך לבניו של מייקל המנוח פרינס ופאריס נראה אדם אנונימי החבוש במשקפי שמש, שמזכיר באופן חשוד דמות שגילם ג'קסון בסרט הקצר "רוחות רפאים" - שהפיק יחד עם הסופר סטיבן קינג בשנת 1996.

עוד בנושא
הבת של מייקל ג'קסון בראיון מטלטל: "אבא שלי נרצח"
מייקל ג'קסון שווה יותר מאי פעם, ומס ההכנסה האמריקאי רוצה את החלק שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין חי? מיקל ג'קסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדמיון החיצוני בין דמות ראש העיר שגילם ג'קסון בזמנו לבין האיש שתועד מסתודד עם שאר בני משפחת ג'קסון באירוע, לא מסתכם אך ורק בתווי פנים אלא גם בלבוש כמעט זהה.

עוד באותו נושא

"הם מנסים לרצוח אותי": נחשפו מכתבים מצמררים של מייקל ג'קסון ימים לפני מותו

לכתבה המלאה

רואים את הדמיון?

הכפיל של מייקל ג'קסון. צילום מסך מתוך Daily Mail, צילום מסך
מימין: מייקל ג'קסון מגלם את ראש העיר. משמאל: האיש המסתורי/צילום מסך, צילום מסך מתוך Daily Mail

סרטון הווידאו הקצר שהודלף והופץ מהחתונה, ובו נראית הדמות המסתורית מקרוב, כבר צבר עשרות אלפי צפיות. מייקל טורג'נו, שחקר באופן עצמאי את נסיבות מותו של אליל הפופ ונחשב חובב מושבע שלו, הגביר את השמועות כשטען ש"בקטע הווידאו ניתן לראות בבירור שהאדם הלא מוכר עוטה על פניו מסכה, שדומה מאוד למסכה שמייקל חבש בסרט. לכן הרבה מאוד אנשים מאמינים שמדובר במייקל ג'קסון בכבודו ובעצמו.

זו לא הפעם הראשונה שבה צפים ברשת הוכחות כביכול לכך שג'קסון עודנו בחיים. בחודש ספטמבר בעונה שעברה העלתה בתו של ג'קסון פאריס צילום סלפי תמים לאינסטגרם שגרר מאות תגובות, בעקבות דמות מוצללת שנראתה מאחור, שנחשדה כמייקל ג'קסון. חודשים ספורים לפני כן הופצה שמועה לפיה ג'קסון ביים את מותו ובנה את חייו מחדש בקנדה, ואף פורסמה תמונה של אדם בעל חזות חיצונית דומה בהופעה באונטריו.

הכפיל של מייקל ג'קסון. צילום מסך מתוך Daily Mail, צילום מסך
מאחור: הכפיל של "ראש העיר", לצד ילדיו של מייקל ג'קסון/צילום מסך, צילום מסך מתוך Daily Mail

עוד "הוכחות": מייקל ג'קסון חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully