וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה מדברת על משפחה וילדים, טל מתחיל להיכנס לפאניקה

2.1.2018 / 10:10

הערב (קשת 12) ישודר פרק נוסף של הלהיט התורן "חתונה ממבט ראשון". בפרק יוצאים טל ואחווה לחופשה רומנטית, אשר במהלכה מעלה אחווה על הפרק הקמת משפחה. "בעלה" טל נלחץ מעט מהדברים ומגיב בהתאם. קבלו הצצה בלעדית לפרק

צילום מסך

הערב (קשת 12, בשעה 21:00) ישודר פרק נוסף של הלהיט התורן "חתונה ממבט ראשון". במהלך הפרק יוצאים טל כוכבא ואחווה סיטבון, שנחשבים לזוג היציב ביותר בתכנית, לחופשה רומנטית, אשר במהלכה מעלה אחווה על הפרק הקמת משפחה ומזכירה את המילה "ילדים". "בעלה" טל נלחץ מעט מהדברים ומגיב בהתאם. קבלו הצצה לפרק שישודר הערב.

בשני הפרקים האחרונים הוצג המפגש המסקרן בין כל הזוגות המשתתפים בתכנית. לאחר אחר הפרקים תקפו עוקביה עוקביה באינסטגרם את אחווה סיטבון וטענו כי לא הצליחה לראות את הכאב של חבריה לתכנית, שלא זכו לזוגיות מאושרת כמו שלה ושל טל, ובמקום להביע אמפתיה כלפיהם - רק דאגה להראות לכולם כמה היא מאושרת.

אחד העוקבים כתב: "זה היה ממש לא יפה. איפה הצניעות? לא ציפיתי ממנה". עוקב אחר הוסיף: "יצאת מתלהבת וחסרת טאקט". עוקבת נוספת כתבה: "צר לי שלא הצלחת לראות את כאבם של חברייך לניסוי הזה, במיוחד של הנשים. מאכזב שעל אף הקושי שעברת ברווקות שלך, בחרת לבוא ממקום כזה מתנשא, לא מתחשב, לא מבין. רלי כל כך כאבה שם ואת פשוט צחקת לה בפנים".

מי שלא הצליח לשתוק לנוכח המתקפה כלפי בת זוגו היה טל כוכבא, בן זוגה של אחווה, שכתב למגיבים: "האמת שדי אסור לי להגיב אבל אני לא מסוגל לראות את זה ולשתוק. אני מכיר את אחווה קצת יותר טוב ממכם והדבר האחרון שאפשר להגיד עליה זה שהיא רעה. תמיד תזכרו שדברים שרואים מכאן לא רואים משם... לילה טוב לכווולם".

ואכן, היו מי שדווקא שיבחו את אחווה ועודדו אותה. "זכותה המלאה לעשות מה שהיא רוצה בתכנית. בסופו של דבר, היא מראה את החיים שלה עם בן זוגה. אין צורך למתן את האהבה. כשזה אמיתי זה אמיתי. אני לא יודעת אם היום אתם עדיין ביחד אבל רואים את האהבה היפה ביניכם. חבל על התגובות הלא מכבדות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל ואחווה/מערכת וואלה!, צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
טל ואחווה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully