וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינגו סטאר יופיע בישראל: כמה יעלה כרטיס?

2.1.2018 / 6:02

לאחר שלפני קצת יותר מחודש ניתן אישור לכך שמתופף הביטלס לשעבר יופיע בישראל בפרסום באתרו הרשמי, כעת הוכרז גם על ידי ההפקה הישראלית על בואו. הופעתו תתקיים בעקבות אלבומו האחרון, "Give More Love", שיצא בספטמבר האחרון. כל הפרטים

רינגו סטאר מקבל כוכב על שדרת הכוכבים של הוליווד. Chris Pizzello, AP
רינגו סטאר/AP, Chris Pizzello

לאחר שלפני קצת יותר מחודש ניתן אישור לכך שמתופף הביטלס לשעבר יופיע בישראל, בפרסום באתרו הרשמי, כעת הוכרז כעת גם על ידי ההפקה הישראלית על בואו. האמן והאגדה רינגו סטאר יופיע ב-23 ביוני בהיכל מנורה מבטחים. סיבוב ההופעות יתקיים בעקבות אלבומו האחרון, "Give More Love", שיצא בספטמבר האחרון. כעת נודעו גם מחירי הכרטיסים: מ-250 שקל ל-1,294 שקלים, בהתאם למיקום.

רינגו סטאר נולד בליברפול לפני 77 שנה, חבר לביטלס בשנת 1962 עם תפיסת מקומו של פיט בסט. בין השירים המוכרים שתרם לביטלס כזמר נמנים "With a Little Help from my Friends", "צוללת צהובה" - ו-"Don`t Pass Me By" כמי שכתב והלחין. בנוסף, הוא הוציא 19 אלבומי סולו.

סטאר יופיע בישראל במסגרת החלק האירופאי של סיבוב הופעותיו. הוא יופיע עם להקתו "אול סטארז" שמלווה אותו 6 שנים, אליה ישוב המוזיקאי קולין היי הזכור מהלהקה האוסטרלית Men At Work שפעלה במחצית הראשונה של שנות ה-80 ושרה בין השאר את "Who Can It Be Now?", וכן יצטרף ללהקתו גרהאם גולדמן מלהקת הרוק הבריטית 10cc, ששרה בין השאר את "I`m Not In Love".

על הבאתו לארץ אמונה חברת ההפקות שמואל צמח בע"מ - יואב צמח, בשיתוף עם אריה כדורי NYK.

כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

הביטלס, סרג'נט פפר. GettyImages
רינגו/GettyImages
רינגו סטאר פול מקרטני. AP
סטאר ומקרטני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully