וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב קרוב: צמד התאומות Ibeyi חוזר להופעה בישראל

3.1.2018 / 8:12

שנתיים וחצי אחרי ביקורן הקודם בישראל, שכלל שתי הופעות מלאות עד אפס מקום, יגיעו התאומות Ibeyi להופעה נוספת בבארבי תל אביב במסגרת סיבוב הופעות שמקדם את אלבומן החדש, "Ash"

Ibeyi. David Uzochukwu,
חוזרות אלינו. Ibeyi/David Uzochukwu

ב-2015 כל הכרטיסים להופעות שלהן בישראל אזלו במהירות, וכעת חוזרות אלינו התאומות הצרפתיות-קובניות Ibeyi להופעה נוספת על ברכי האלבום החדש שלהן שיצא בספטמבר האחרון, "Ash".

Ibeyi הן התאומות ליסה ונעמי דיאז (20), בנותיו של המנוח מיגל (אנג'ה) דיאז, נגן כלי-הקשה מפורסם, חבר ההרכב העל-זמני "בואנה ויסטה סושיאל קלאב". לאחר מותו החלו הבנות ללמוד לנגן על כלי ההקשה שלו וב-2013, כשהן רק בנות 18, כבר הוחתמו על חוזה הקלטות בלייבל הבריטי העצום
XL Recordings. בעליו, ריצ'ארד ראסל, לקח אותן תחת חסותו והפיק להן את אלבום הבכורה, "Ibeyi", ששוחרר בפברואר 2015. הבנות שרות באנגלית, צרפתית ובשפת ה"יורובה" - ניב ניגרי שהיה מושרש בקובה במאה ה-18. פירוש המילה Ibeyi (אותה הוגים ee-bey-ee) - "תאומות" ביורובה.

הן מנגנות על פסנתר, סמפלר, קחון וכלי הקשה אחרים. יש שהגדירו אותן כתקווה וכעתיד של הזרם האפרו-קובני, ויש אומרים שהן נביאות שמחזירות לחיים את הטריפ-הופ בכך שהן מצליחות להתיך לתוך נשמת שירי העם העתיקים שלהן פופ מודרני, היפ-הופ ואלקטרוניקה עכשווית. בין שיריהן האהובים זכור בעיקר הלהיט "River" שהפך לסינגל מצליח בכל העולם והשתלב בפלייליסטים המרכזיים גם כאן אצלנו בישראל.

לישראל הן יגיעו להופעה במועדון הבארבי תל אביב ב-13 במאי 2018. כרטיסים ראשונים יעלו 159 ש"ח, ניתן לרכוש כאן.

על ההפקה אמונים "מונוקרייב", משרד בוטיק להפקות, יחסי ציבור ותוכן בעולם התרבות והאמנות, האחראיים גם על ייבוא המופעים של חוזה גונזלס, זירו 7, מאדהאני ועוד, יחד עם "הקצה הפקות" - לשעבר בר-הופעות בירושלים וכיום בית להפקות תרבות מקוריות בבירה.

  • עוד באותו נושא:
  • Ibeyi איביי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully