וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר אדם לאחר ההחמרה הלילה במצבו: "הרגו אותי דקה מוקדם מדי"

3.1.2018 / 10:04

בתגובה לפרסומים על הידרדרות במצבו הרפואי, התבדח הלילה אדם: "הרגו אותי דקה מוקדם מדי". קודם אמר לחבריו: "אדם אחר היה מתפרק לחתיכות. אני לא מתכוון לוותר". מבית החולים איכילוב נמסר כי הבוקר כי אין שינוי במצבו. חבריו: "דווקא חל שיפור"

הזמר אדם מאושפז בבית חולים איכילוב. ליאור צור, בית חולים איכילוב,
הזמר אדם בבית חולים/ליאור צור, בית חולים איכילוב

"הרגו אותי דקה מוקדם מדי", התבדח הזמר אדם הלילה, בשיחה עם חברה שישבה ליד מיטתו בבית חולים איכילוב, בתגובה לפרסומים על הידרדרות במצבו הרפואי. מבית החולים, שבו מאושפז הזמר כשלושה חודשים, נמסר הבוקר כי לא חל שינוי במצבו הרפואי של הזמר. עם זאת, חבריו דווקא טוענים כי חל שיפור קל.

בהודעה שיצאה אתמול מבית החולים איכילוב נמסר אמש כי חלה החמרה במצבו של אדם. "הוא בהכרה ונושם בכוחות עצמו. הוא הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואת אדם חיים בן חווה". אדם אושפז לפני 3 חודשים לניתוח בדרכי המרה. מאז הוא סובל מסיבוכים משניים מאוחרים לדלקת הלבלב.

יונה בר, חברתו של אדם, אמרה הבוקר לוואלה! תרבות: "הייתי אצלו אתמול עד אמצע הלילה והתעדכנתי הבוקר. הלילה עבר בסדר, עם טיפה שיפור בנשימה. הרופאים באמת עושים מאמצים להקל עליו ולהביא אותו להבראה. הם אומרים שהמצב מסוכן, אבל לא קריטי. נקווה שהם יצליחו. יש שם אחיות שמטפלות נהדר. יש אותנו שמנסים להקל עליו. הוא מתקשר, הוא מדבר, הוא מלא חוש הומור, גם ביחס למצב שלו. איך הוא אמר לי הלילה, אחרי ההחמרה במצבו? 'הרגו אותי דקה מוקדם מדי. נמשיך להתפלל שמצבו רק יילך וישתפר כי ההידרדרות בימים האחרונים היתה ממש דרסטית ומהירה. יש לו קצת מים בריאות וזיהום בבטן. המצב לא סימפטי אבל לא קריטי".

הזמר אדם ב"מועדון התיאטרון", ינואר 1984. ראובן קסטרו
הזמר אדם ב"מועדון התיאטרון", ינואר 1984/ראובן קסטרו

חברו של אדם והגיטריסט שלו, רוברט גילמור, אמר הבוקר לוואלה! תרבות: "לפני כמה דקות קיבלתי שיחת טלפון שהוא מחייך הבוקר, שהוא עירני, ושמצבו השתפר. הוא מרגיש טוב. הייתי אצלו ביום שישי עם אשתי. היה לא קל לראות אותו ככה, הוא רזה נורא ולצערי נראה לא מי יודע מה. הוא מאושפז שלושה חודשים, זה נורא, הוא עצמו אמר שבנאדם אחר היה מתפרק לחתיכות. כשביקרתי אותו בבית חולים הוא כל הזמן התבדח. ברור לו חד משמעית שהוא ייצא משם ושהכל יהיה בסדר. הוא צריך לנוח. הוא מודע לאהבה ולדאגה הגדולה כלפיו. בבית חולים יושבת לידו כל הזמן מישהי, חברה קרובה, היא מקריאה לו מה שכותבים לו בפייסבוק. עודדתי אותו וכתבתי לו שיר: 'תקום, אדם, תקום, תהיה חזק כמו פעם, אהבה מחכה לך עוד שניה'".

ידידו של אדם, היוצר והשדרן יואב גינאי, אמר לוואלה! תרבות: "כתבתי לו את שירו הראשון, 'אין מוצא', שהיה גם שירי הראשון. מאז כבר למעלה מ-30 שנה אנחנו מיודדים. אדם הוא איש חזק, חכם ומואר. הוא עבר משברים רבים בתחנות חייו. כשביקרתי אותו באיכילוב הוא ניסה כדרכו להצחיק אותי, והצהיר בפניי שהוא לא מתכוון לוותר. אני מייחל ומתפלל שהוא ינצח גם הפעם".

עוד באותו נושא

הידרדרות במצבו של הזמר אדם, משפחתו: "התפללו לשלומו"

לכתבה המלאה
הזמר אדם. יח"צ,
אדם/יח"צ

ב-25 באוקטובר פרסם אדם (חיים כהן) את הפוסט הבא בפייסבוק: "היי, כאן הזמר אדם. לפני כחודש וחצי אושפזתי בבית חולים איכילוב לניתוח להוצאת כיס המרה, לכאורה ניתוח פשוט שכנראה עבר בהצלחה. כעבור שבועיים, אושפזתי שוב עם צהבת וכאבים חזקים בבטן, עברתי החדרה של סטנט ועשו לי חתך בלבלב שגרם לדלקת חריפה ולדלקות באיברים פנימיים נוספים. על פי הרופאים מדובר בתהליך ארוך ובעל סיכון. אני אופטימי כי ברור לי שרוצה להבריא".

"כשאתה מתבונן על החיים מהזוית הזו והחיים נעצרים, אתה מוכרח להתרכז בנשימות... ולאחוז בטוב, למשל שלא מעשן כבר שבועות.. למשל שבסוף התהליך מילים כמו זונדה, קטטר, ליין חדש, מדדים, סיטורציה, אינהלציה, אנטיביוטיקה, נוזלים לווריד ועוד.. לא יהיו יותר חלק מחיי, למשל שמיום כיפור ועדיין, אני בצום, כנראה שהיו הרבה חטאים, למשל שיש מצב שאכנס לג'ינס מפסטיגל 87. מהזווית הזו אתה מבין מה באמת חשוב בחיים.. לאלה מכם ששולחים אינסוף הודעות דאגה ואהבה, זה מחבק ומחזק. מעדכן שההופעות שתוכננו לנובמבר נדחות בשלב זה...בתקווה שאכן הזווית תשתנה בקרוב ונחזור לחיים. אוהב, אדם".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully