וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המירוץ למיליון": אמא רוסיה אוהבת מיונז

פרק כמו זה מדגיש את עקב האכילס של תוכנית כמו "המירוץ למיליון" – בפרקים ללא הדחה או "עצור" אנחנו מקבלים תיעוד מכני משהו של שלוש משימות, שבלי אופק של נקודת סיום והדחה אין בהן את אלמנט המתח והריגוש. כמה כבר אפשר לצחוק מבורשט וגברים בטוטו?

באדיבות רשת 13

בפרק הקודם הזוגות נפרדו לשלום מג'מייקה ובפרק הזה הם נוחתים ביעד החדש – רוסיה. על הנייר, עומר ונטע לא אמורים להיות פה. הם הגיעו אחרונים ביום ההדחה בג'מייקה, אבל התמזל מזלם ליפול על "הדחה ללא הדחה". אז אנחנו עדיין עם ששה זוגות שמגיעים למשימה הוורודה בכיכר האדומה: מתמודד אחד עומד על במה מסתובבת לבוש בטוטו של רקדנית בלט, בזמן שהשני מנסה להרכיב שילוב מנצח של גלגלי שיניים שיעצור את הסחרחרה הזאת.

אחרי שכל המתמודדים מסיימים למנות ולהתחרט על כל אחד ממאכלי הבוקר שבאו אל פיהם באותו יום ושהסחרחורת והבחילה זימנו להם מפגש משותף איתם, הם ממשיכים למשימה הבאה – שם מתברר שבחילות הבוקר היו רק המנה הראשונה. הזוגות מגיעים למסעדת יוקרה מפוארת שבה יצטרכו להתמודד עם שמונה מנות מסורתיות מהמטבח הרוסי ולזהות מה המרכיב החסר בכל אחת מהן (רמז: לא מיונז).

המירוץ למיליון 6/1/18. צילום מסך
מבינים שזה לא יהיה קל/צילום מסך

כל הזוגות מבינים שזה לא הולך להיות קל. חוץ מטוהר ואוולין, שעפים באוויר מרוב שמחה כי אוכל דוחה של רוסים זה הפייבוריט של אוולין, מתברר. בכלל, מוסקבה באה להם טוב. טוהר בדלקה קשה על אשתו בעלת השורשים הרוסיים, וניכר שלראות אותה במולדתה וכור מחצבתה לוחץ לו בדיוק על הכפתורים הנכונים. פרט שולי: זו לא מולדתה. משפחתה של אוולין עלתה לישראל מקזחסטן וכף רגלה מעולם לא דרכה במוסקבה. אבל אל תבלבלו גבר מאוהב עם זוטות כמו העובדות.

בזמן שמתמודדים כמו הלן ומיתר מרוקנים את תכולת קיבתם לתוך דלי, בעקבות מה שנראה כמו אי סבילות לתפוח אדמה במיונז, אוולין מלקקת צלוחיות של בורשט ופלומיני בתאווה. לא שזה עוזר לה ולטוהר יותר מדי – אלה כמו אלה, נתקעים במשימה הזאת ומפספסים שוב ושוב את הרכיבים החסרים במנות. אפילו עומר ונטע שננטשו בצד הלא נכון של מוסקבה על ידי נהג מונית רשע, מספיקים להגיע למשימה בזמן שהם עוד מנהלים דו קרב קטלני עם סלט אוליבייה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
המירוץ למיליון 6/1/18. צילום מסך
על הנייר לא אמורים להיות פה/צילום מסך

בחלוף 40 דקות של קולות הקאה, העריכה עושה איתנו סוף סוף חסד ועוברים למשימה הבאה – הכלאה בין בחינת הבגרות בספרות לזו בחינוך גופני. יותר מדי דרמות לא היו בפרק הזה (חוץ מהדרמות הרגילות של הלן ורגב, שזה כבר בנוהל). זה עקב האכילס של תוכנית כמו "המירוץ למיליון" – בפרקים ללא הדחה או "עצור" אנחנו מקבלים תיעוד מכני משהו של שלוש משימות, שבלי אופק של נקודת סיום והדחה אין בהן את אלמנט המתח והריגוש. המשימות אמנם משתדלות להכניס הומור ועניין, אבל כמה כבר אפשר לצחוק מבורשט וגברים בטוטו? כדי לצלוח פרק של שעה וחצי נחוצה קצת יותר דרמה. אולי בפרק הבא גם נקבל אותה.

המירוץ למיליון 6/1/18. צילום מסך
גברים בטוטו/צילום מסך

ביקורת דרכונים

"פוטין זה הצ'אק נוריס של היום" (דניאל מפרגן)

"כשהייתי קטנה אמא שלי לקחה אותי לחוג של בלרינות... ואחרי שבוע הייתי בג'ודו" (עדי מעלה זיכרונות ילדות)

"הרינג זה... הרינג זה בקר. זה סוג של בקר" (מיתר משקר לעדי במצח נחושה)

המירוץ למיליון 6/1/18. צילום מסך
הדרמות הרגילות/צילום מסך
המירוץ למיליון 6/1/18. צילום מסך
הרשימה/צילום מסך
המירוץ למיליון 6/1/18. צילום מסך
ביטבוקס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully