וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עלה בגורלן של צמד כוכבות הפופ "הלסביות" ט.א.ט.ו?

11.1.2018 / 0:00

בתחילת העשור הקודם כבשו יוליה ולנה את מצעדי הפזמונים בעולם עם הלהיט 'All The Things She Said'. ועם התדמית הלסבית אותה ניסו לשווק. מאז חלפו 15 שנים, הן כבר התוודו שמדובר היה בתרגיל יחצנ"י בלבד וזה מה שהן עושות כיום

אתר רשמי

זוכרים את צמד כוכבות הפופ הרוסיות ט.א.ט.ו (t.A.T.u), שכיכבו בתחנות הרדיו והטלוויזיה ובמצעדי הלהיטים ברחבי העולם בתחילת העשור הקודם? הלהיט הכי גדול שלהן, 'All The Things She Said', דורג במקום הראשון במצעדים של 19 מדינות שונות כאשר יצא ב-2002 והקליפ - בו הן רקדו בגשם בתלבושת אחידה של תלמידות - הביא לתגובות מעורבות. מאז, הן הוציאו עוד כמה שירים שהצליחו וב-2003 סיימו במקום השלישי באירוויזיון, אך בשנים האחרונות שמותיהן די נעלמו ונשכחו.

בהופעותיהן נהגו בנות הצמד להתנשק בלהט לפחות פעם אחת בכל הופעה, וזאת כדי לחזק את הדימוי הלסבי שנבנה להרכב. לאקט זה נוספו מילות השירים והקליפים של הצמד, שדיברו על היחסים הלסביים שלהן, וראיונות בהם תיארו את חיי המין שלהן בפרוטרוט. לעתים קרובות השיבו על שאלות בנוגע לזהות המינית שלהן באמירה כי הן לא אוהבות להדביק לעצמן תוויות.

בדצמבר 2003 שודר סרט תיעודי על ט.א.ט.ו., בו הודו שהן לא בנות זוג, מעולם לא היו כאלו, ושהתדמית הלסבית הייתה גימיק שיווקי בלבד. אחת מהן אף אמרה שהיא מאמינה שמעשיה בלהקה הם בגדר חטא ושהיא נפגשת עם כומר לעתים קרובות בנושא זה.

עוד בנושא

זוכרים את התינוק מ"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס"? כך הוא נראה היום
20 שנה אחרי: כוכבי "קטנטנות" התאחדו. איך הם נראים היום?

ט.א.ט.ו. אתר רשמי
ככה הן ניראו בתחילת הדרך. ט.א.ט.ו/אתר רשמי

ב-2012 הצמד, שהורכב מיוליה וולקובה ולנה קטינה, התפרק, אך השתיים שבו לשתף פעולה על במת דה ווייס של רומניה באותה השנה. לאחר מכן הן הופיעו בטקס הפתיחה השנוי במחלוקת של אולימפיאדת החורף בסוצ'י ב-2014, נפרדו שוב ואפילו רבו קצת ולבסוף השלימו פעם נוספת.

עוד באותו נושא

מפיק ”טאטו”: אני נהנה לשכב עם קטינות

לכתבה המלאה

הלהיט הבלתי נשכח שלהן

מה קורה איתן היום?

יוליה וולקובה

יוליה, כיום בת 31, ניסתה לפצוח בקריירת סולו אך לא ממש הצליחה לייצר להיטים נוספים. בתחילת 2017 היא חשפה כי הצליחה לגבור על מחלת הסרטן, אולם הטיפולים גרמו לה לנזק במיתרי הקול וביכולת השירה. למרות הנזק היא ממשיכה להופיע. בנוסף היא אמא לשני ילדים, מככבת בקביעות על שערי מגזיני אופנה וגם השיקה ליין של נעליים בעיצובה בשם 'C & C shoes by Julia Volkova'.

לנה קטינה

גם לנה לא ויתרה על קריירת השירה שלה, ניסתה את מזלה בארצות הברית והקליטה שם מספר שירים, כשאחד מהם אף זכה בתואר הקליפ של השנה ב-MTV רוסיה בשנת 2011.. בנוסף היא החלה לשחק, ובאותה שנה השתתפה בסרט "You and I" עם מישה בארטון.

גם בימים אלה, לאחר שהפכה לאם טריה, היא ממשיכה להקליט ולהופיע. למעשה, הסינגל החדש שלה 'Silent Hills' זמין כרגע באייטונס. בנוסף, היא משתפת באינסטגרם שלה באופן קבוע ידיעות על הופעות לעשרות אלפי העוקבים שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ט.א.ט.ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully