וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הג'אז הזה: להקת דם יזע ודמעות דוחה את הופעתה בישראל

8.1.2018 / 8:02

להקת הג'אז-רוק האמריקאית דם יזע ודמעות חוזרת לישראל, אך מאוחר מהמתוכנן - אוקטובר במקום מרץ. בהרכב הנוכחי אין אף חבר מקורי, והסולן הוא פיינליסט "אמריקן איידול" בו בייס. בין להיטיה: "I Love You More Than You'll Ever Know" ו-"Spinning Wheel"

להקת דם, יזע ודמעות. באדיבות Blood Sweat and tears,
להקת דם, יזע ודמעות בגלגולה הנוכחי/באדיבות Blood Sweat and tears

להקת הג'אז-רוק האמריקאית דם, יזע ודמעות דוחה את הופעתה בישראל, שתוכננה להתקיים ב-5 במרץ. תחת זאת היא תגיע ב-22 באוקטובר, יום שני, וההופעה צפויה להתקיים באותו מיקום - האנגר 11 בתל אביב. הסיבה הרשמית לדחיית המופע היא בשל בעיות ואילוצים טכניים. רוכשי הכרטיסים המעוניינים לבטל את הזמנותיהם, יקבלו את מלוא כספם בחזרה.

הלהקה הופיעה בשנת 2008 בהיכל התרבות בתל אביב ובאמפי שוני בבנימינה. בתחילת דרכה היא זינקה כמטאור אבל דעכה במהירות, ולאורך השנים התחלפו חברי הלהקה פעמים רבות (בהרכב הנוכחי אין בה אף חבר מקורי של הלהקה), וגם הסגנונות המוזיקליים שלה השתנו.

הלהקה הוקמה ביולי 1967 בניו יורק, וסגנונה היה בתחילה ג'אז-רוק. מייסדה הוא המוזיקאי, הזמר, הקלידן והגיטריסט הנודע אל קופר. הם הוחתמו בחברת התקליטים קולומביה. שם הלהקה, "דם , יזע ודמעות" עלה לקופר לאחר שחתך את ידו בג'אם והקלידים הוכתמו בדם. בתחילת דרכה נעו בין ג'אז, אר נ' בי, סול ואפילו מידה של פסיכדליה. הצליל שלהם נחשב באותה תקופה לחדשני ונועז. אלבום הבכורה, " Child Is Father to the Man" יצא ב-1968. הוא כלל את הלהיט "I love you more than you`ll ever know" שכתב קופר. עקב חילוקי דעות כבר חודש לאחר צאת האלבום עזב את הלהקה קופר, ואחריו פרש חבר להקה נוסף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שנה לאחר מכן יצא אלבומה השני, שנשא את שם הלהקה, והיה שמרני יותר במלודיה שלו. הוא כלל מספר להיטים: "And when I die", "Spinning Wheel" ו-"You`ve made me so very happy". האלבום זכה בגראמי בתואר אלבום השנה. בשנת 1969 הופיעה הלהקה בפסטיבל וודסטוק.

לאחר שלאורך השנים דעכה הפופולריות שלהם וחלו שינויים רבים בהרכב, מגיע הרכב הנושא את שם הלהקה וכולל 7 חברים, ובהם הסולן בו בייס, שהגיע למקום השני בעונה הרביעית של "אמריקן איידול" והצטרף ל"דם, יזע ודמעות" ב-2013.

מחירי הכרטיסים: 229-559 ש"ח, בהתאם למקום הישיבה.


עדכון אחרון: 26 בפברואר 2018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully