וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק קלפטון בווידוי עצוב: "אני מאבד את השמיעה"

11.1.2018 / 17:09

אגדת הרוק אריק קלפטון התוודה שהוא מאבד את שמיעתו, ובנוסף לוקה בטינטון. "מדהים אותי שאני עדיין פה", אמר. לפני שנה וחצי גילה כי הוא לוקה בנוירופתיה פריפרית, נזק הגורם לו לחולשה וכאבים בידיו וברגליו ומקשה עליו לנגן בגיטרה. למרות מצבו, הוא ממשיך להופיע

אריק קלפטון בהופעה בקליפורניה, ספטמבר 2017. GettyImages
אריק קלפטון בהופעה בקליפורניה בספטמבר האחרון/GettyImages

המוזיקאי הבריטי אריק קלפטון חשף שהוא מאבד את שמיעתו ובנוסף לוקה בטינטון - תופעה שבה אדם שומע רעש כמו צפצוף או זימזום, שאין לו מקור חיצוני אמיתי.

"אני עדיין הולך לעבודה. אני עושה כמה הופעות", אמר קלפטון בן ה-72 בריאיון לתחנת הרדיו של ה-BBC, לקראת עליית סרט דוקומנטרי עליו. הוא הביע את חששו מאיבוד כושר עבודתו כתוצאה מהידרדרות במצבו הרפואי. "אני מתחרש, יש לי טינטון. אני מקווה שאנשים יבואו לראות אותי לא רק בגלל הסקרנות שלהם על מצבי. אני יודע שזה חלק מזה. מדהים אותי שאני עדיין פה".

קלפון לוקה גם מנוירופתיה פריפרית, נזק הנגרם למערכת העצבים הפריפרית, הגורם לו לחולשה וכאבים בידיו וברגליו ומקשה עליו לנגן בגיטרה. ביוני 2016, כשחשף ליקוי זה, אמר למגזין "קלאסיק רוק": "היו לי די הרבה כאבים. זה התחיל עם כאבים בגב התחתון, והפך למה שמכונה נוירופתיה פריפרית, שבה אתה מרגיש שקיבלת מכות חשמל ברגל שלך. הייתי צריך להבין איך להתמודד עם עוד כמה דברים הקשורים בהזדקנות".

למרות מצבו הקשה, האמן האגדי עדיין מתכוון להופיע השנה בניו יורק ובלוס אנג'לס שבארצות הברית, בהמבורג שבגרמניה ובלונדון שבאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully