וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי כץ מונה למנכ"ל מוזיאון ארץ-ישראל, תל אביב

16.1.2018 / 8:00

ועדת האיתור בראשות צביקה האוזר החליטה בתום חצי שנה של דיונים כי מנכ"ל הרשות העירונית לפיתוח יפו ייכנס לנעליו של המנכ"ל הקודם, אילן כהן

עמי כץ. יח"צ,
עמי כץ/יח"צ

בתוך תהליך איתור שארך כחצי שנה, קבעה ועדת האיתור בראשות עורך הדין צביקה האוזר, כי עמי כץ יתמנה לתפקיד מנכ"ל מוזיאון ארץ-ישראל, תל אביב. כץ יחליף את אילן כהן, שכיהן בתפקיד בעשרים השנים האחרונות. כץ כיהן ב-7 שנים אחרונות כמנכ"ל המישלמה ליפו – הרשות העירונית לפיתוח יפו, במהלך כהונתו יזם והוביל מספר פרוייקטים נבחרים: הקמת מבנה לבי"ס לתיאטרון ע"ש "ניסן נתיב" ביפו, הקמת "מרכז צעירים", הקמת מבנה לעירייה ביפו, הקמת זרם חינוך דו לשוני, פסטיבל "כוכב נולד" למגזר הערבי, שיקום תשתיות תיירות ועוד.

כמו כן, כיהן כץ כמנהל אגף משאבי אנוש בעיריית תל אביב-יפו, ניהל את המחלקה למוסיקה ואמנויות הבמה בעיריית תל אביב-יפו, ובעברו אף היה מנהל אמנותי בתיאטרון לילדים "ביממא" ושחקן ב"קבוצת התיאטרון נווה צדק". במקביל לעבודתו כיהן כיו"ר דירקטוריון חברת "חלמיש". כ. הוא בוגרM.A בהצטיינות במדיניות ציבורית (אונ' ת"א) ו-B.A באמנות התיאטרון (אונ' ת"א). על פי החזון אותו הגדיר עם הכניסה לתפקידו: "מוז"א יהיה אחד משלושת המוזיאונים המובילים במדינה, יעמיד את המתח בין אומנות לאמנות על סדר יומו, יוביל את נושא הצילום האקטואלי ויפנה לקהלים חדשים בדגש על צעירים ותיירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully