וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להעיר את הדב" של קשת 12 תוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל ברלין

18.1.2018 / 15:28

הדרמה החדשה מאת היוצרת קרן מרגלית ("פלפלים צהובים") תוצג לצד שש סדרות נוספות מרחבי העולם, במהלך הפסטיבל היוקרתי. הסדרה עוסקת במורה בתיכון שמגלה כי יומן השיחות עם הפסיכולוג שלה הגיע לידיים זרות, ויוצאת למסע רגשי מטלטל

להעיר את הגב. פיני סילוק, מערכת וואלה! NEWS
בכורה עולמית יוקרתית. "להעיר את הדב"/מערכת וואלה! NEWS, פיני סילוק

"להעיר את הדב", הדרמה החדשה של קשת מבית היוצר של קרן מרגלית ("פלפלים צהובים"), תוקרן בבכורה עולמית במהלך פסטיבל הסרטים הבינלאומי בברלין. הפסטיבל היוקרתי השיק מסגרת צד לסדרות בשם Berlinale Series Selection, בה יוצגו השנה שש סדרות נוספות מרחבי העולם: דנמרק, גרמניה, נורבגיה, ארה"ב ואוסטרליה. זוהי הסדרה הישראלית השלישית שבכורתה תוקרן בפסטיבל ברלין, לאחר "כפולים" ב-2015 ו"התסריטאי" ב-2016.

"להעיר את הדב" היא דרמה פסיכולוגית, במסגרתה מגלמת נועה קולר ("לשבור את הקיר") את הדס, מורה בתיכון לנוער בסיכון, המקבלת באופן מסתורי עמודים קרועים מיומן השיחות שלה עם הפסיכולוג שלה. בעזרת בעלה (יוסי מרשק) מנסה הדס לפענח כיצד הגיעו הפרטים האישיים ביותר של חייה לידיים זרות, ויוצאת למסע רגשי מטלטל שייאלץ אותה להתמודד עם סודות שהסתירה גם מהקרובים לה ביותר. בסדרה משחקים גם גבי עמרני, עלמה זק, מיה לנדסמן, יעקב דניאל, דורון תבורי, יובל סגל, אולה שור סלקטר, גיה באר גורביץ', אליאנה תדהר ועוד.

הסדרה החדשה צפויה לעלות לשידור בישראל בערוץ 12, ב-29 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully