וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השביעית: קייס צ'ויס יגיעו להופעה אחת בישראל

23.1.2018 / 8:50

במסגרת חגיגות 25 שנה, הלהקה מוציאה אלבום אוסף עם מיטב הלהיטים ותגיע להופיע ב"בארבי" בתל אביב ב-1 במאי. זה יהיה ביקורה השביעי של הלהקה בישראל. כל הפרטים

k's choice קייס צ'ויס. frank clauwers,
קייס צ'ויס/frank clauwers

במסגרת חגיגות 25 שנה להיווסדה, תגיע הלהקה להופעה בישראל שתיערך ב-1 במאי 2018. ההופעה תתקיים במועדון "בארבי" בתל אביב במסגרת טור החגיגות הבינלאומי. יהיה זה ביקורה השביעי של הלהקה בישראל שהייתה כאן בפעם האחרונה לפני שלוש שנים. במקביל מוציאה הלהקה אלבום אוסף עם מיטב הלהיטים. מחירי הכרטיסים להופעה בישראל: החל מ-190 שקלים במכירה מוקדמת.

להקת קייס צ'ויס נוסדה בשנת 1992 באנטוורפן על ידי האחים שרה וגרט בטנס ועדיין נחשבת לאחת הלהקות המפורסמות מבלגיה. במהלך השנים הם התמקמו בטופ-10 עם האלבומים: "Echo Mountain", "Cocoon Crash", "Paradise in Me" ו-"The Phantom Cowboy" שהגיע ישירות למקום ה-1 בבלגיה ואף זכה להגיע למעמד "זהב" ו-"פלטינה". הפריצה הגדולה שלהם סומנה ב1995, כששחררו את "Not an Addict", סינגל שהצליח מאד והביא עמו הכרה ותהילה עולמית. ב-2017 הלהקה ציינה את יום השנה ה-25 שלה ובמרץ 2018 הם צפויים לשחרר את "25", אלבום אוסף שיכלול את כל הלהיטים הגדולים שלהם לאורך הקריירה והקלטה חדשה של "Not an Addict" בביצוע Skin מ- Skunk Anansie.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully