וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אלהרר: "אשמח לשבת על גג בטרבלינקה ולראות את עמוס עוז מתפוגג"

24.1.2018 / 9:48

היוצר והזמר חצה הבוקר כל קו אדום כשאמר ברדיו 103fm כי ישמח לראות את הסופר "מתפוגג כעשן מהארובה בטרבלינקה". לפני מספר שנים הציע לשלוח את השמאלנים למחנות השמדה

הלוויתו של דודו טופז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
עבר כל גבול. דודו אלהרר/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

אחרי שעורר סערה לפני כמה שנים כשהציע לשלוח את השמאלנים למחנות השמדה, חוצה הבוקר (רביעי) היוצר והזמר דודו אלהרר כל קו אדום. בריאיון שהעניק הבוקר (רביעי) לשדרנים שי גולדשטיין ולאה לב ברדיו 103fm, הוא נשאל על דבריו נגד השמאלנים, ובראשם הסופר עמוס עוז. "האם אני יכול לצאת מהשיחה הזו עם כותרת שלפיה דודו אלהרר אמר שהוא מציע לשלוח את עמוס עוז למחנה ההשמדה?", שואל גולדשטיין את אלהרר בתום השיחה. "לא, אבל אשמח לשבת על גג בטרבלינקה ולראות את עמוס עוז מתפוגג כעשן מהארובה. זו כותרת טובה יותר", משיב אלהרר לתדהמת המגישים.

לפני שאמר את המשפט על עמוס עוז, נשאל אלהרר האם הוא אכן רצה לשלוח שמאלנים למחנות השמדה. "לא שמאלנים סתם", השיב. "אלא שמאלנים שמשתמשים בסמלים נאצים. כמו ישעיהו לייבוביץ' שאמר יודו-נאצים, כמו שולמית אלוני שהשוותה את החרדים לנאצים, כמו עמוס עוז שקרא לנוער הגבעות ניאו-נאצים". אלהרר הוסיף ואמר: "מי שמשתמש בסמלים נאצים צריך לטעום את הנאציזם". בשלב זה שואל גולדשטיין את אלהרר האם הוא מציע לשלוח את עוז למחנה השמדה, ובתגובה משיב אלהרר כי ישמח לשבת על גג בטרבלינקה ולראות את עוז מתפוגג כעשן מהארובה.

לאחר שאמר את הדברים הללו, מתפרץ גם העיתונאי ניסים משעל לשידור ומציע לאלהרר לחזור בו מדבריו הקשים וחסרי התקדים. "אני לא חוזר בי", ענה לו אלהרר.

עמוס עוז. AP
עמוס עוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully