וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרו לנו ריקוד גנוב: צמד הפולק-פופ מילקי צ'אנס יגיע להופעה בישראל

25.1.2018 / 10:00

הצמד, שפרץ ב-2013 עם להיט הענק "Stolen Dance", מגיע להופעה ראשונה ויחידה בישראל. הם יופיעו במועדון הבארבי בתל אביב במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומם השני

צמד הפולק-פופ הגרמני מילקי צ'אנס. יח"צ,
מימין: קלמנס רייבין ופיליפ דאוש. מילקי צ'אנס/יח"צ

הצמד הגרמני מילקי צ'אנס יגיע להופעה בישראל בחודש מאי הקרוב, הפקה של לייב ניישן ישראל ובלוסטון גרופ. ההרכב יופיע במועדון הבארבי בתל אביב במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומם השני, "Blossom".

הזמר והגיטריסט קלמנס רייבין והדי ג'יי והמפיק פיליפ דאוש החלו את פעילותם בגרמניה ב-2012 וזכו להצלחה חסרת תקדים כבר עם הסינגל הראשון ששחררו לעולם. "Stolen Dance", שיצא ב 2013, הפך ללהיט ענק בכל מצעדי אירופה וללהיט ויראלי בכל רחבי ברשת. השיר אף הגיע למקום השביעי במצעד השנתי של גלגלצ באותה שנה, עדות לחיבת הקהל הישראלי כלפי ההרכב.

אלבומם הראשון "Sadnecessary" הוקלט באולפנם הביתי, שוחרר ב-2013 וכלל לצד הלהיט הענק גם שירים כמו "Down by The River" ו-"Flashed Junk Mind". סגנונם המשלב בין פולק אקוסטי לפופ עכשווי ואלקטרוניקה, יצר עניין רב סביבם גם באמריקה והשניים הוזמנו להתארח בתוכניותיהם של ג'ימי פאלון וג'ימי קימל. כמו כן יצאו לסיבוב הופעות בכל רחבי ארצות הברית, כולל הופעה בפסטיבל קאוצ'לה. ב-2017 שחררו את אלבומם השני "Blossom", שכלל את הלהיט "Cocoon" ואת הסינגל החדש "Bad Things".

אל ישראל יגיעו השניים במסגרת סיבוב ההופעות לקידומו, ויעלו על במת הבארבי תל אביב ב-21 במאי. כרטיסים במחיר של 220 ש"ח ניתן לרכוש כאן החל מהיום (חמישי) בשעה --:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully