וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אלטון ג'ון מפסיק להופיע אחרי 50 שנה על הבמה

24.1.2018 / 13:38

האתר של העיתון הבריטי ה"דיילי מירור" דיווח כי המוזיקאי הבריטי יורד מהבמות אחרי כמעט 50 שנה. הזמר צפוי לפרסם הצהרה בקרוב. לא מן הנמנע כי הדבר קשור בבריאותו הרופפת

אלטון ג'ון/צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

אחרי כמעט 50 שנים על הבמות, מפסיק המוזיקאי הבריטי אלטון ג'ון להופיע - כך פרסם היום (רביעי) האתר של העיתון הבריטי "הדיילי המירור". המוזיקאי בן ה-70 צפוי לפרוש לאחר סיבוב הופעות אחד אחרון. לפי הדיווח, הוא צפוי לפרסם הצהרה בנושא. עד כה לא נמסרה הסיבה להחלטתו של אלטון ג'ון אולם לא מן הנמנע כי הדבר קשור בבריאותו הרופפת.

לפני כחצי שנה נאלץ ג'ון לבטל שתי סדרות של הופעות בבייקרספילד, קליפורניה, ובלאס וגאס. זאת, בעקבות זיהום אלים שתקף אותו בדרום אמריקה. לאחר שביקר במדינות דרום אמריקה במסגרת סיבוב הופעות, חלה ג'ון בפתאומיות במהלך טיסה מצ'ילה לבריטניה. הוא הובהל לחדר מיון, שם שהה שני לילות עד לייצוב מצבו.

בעקבות החשש לשלומו, הודה אז אלטון ג'ון בדף הפייסבוק שלו לכל מי שדרש בשלומו: "התעוררתי הבוקר לכמות אדירה של אדיבות ואיחולים. אני המום מרוב הכרת תודה. תודה רבה לכולם. אני נח היטב, מתחזק מדי יום ומצפה כבר לחזור לסיבוב ההופעות".

ביולי 2013, בוטלה הופעתו בקונצרט בהייד פארק שבלונדון לאחר שעבר ניתוח תוספתן דחוף. מאוחר יותר הודה כי "יכול היה למות בקלות" ללא טיפול נאות. "ידעתי שאני חולה אך לא ידעתי שיש בתוכי דבר כה מסוכן עד שנבדקתי. זה קרה רק אחרי תשע הופעות ו-24 טיסות".

אלטון ג'ון בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
בהופעה האחרונה בישראל. אלטון ג'ון/ניב אהרונסון
אלטון ג'ון. אורית פניני, מערכת וואלה! NEWS
אלטון ג'ון/מערכת וואלה! NEWS, אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully