וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל סטריפ מצטרפת ל"שקרים קטנים גדולים" בעונה השנייה

25.1.2018 / 0:05

יום אחרי המועמדות ה-21 שלה לפרס האוסקר, מדווחים עיתוני הבידור בארה"ב כי מריל סטריפ מצטרפת לעונה השנייה של סדרת הלהיט "שקרים קטנים גדולים" של HBO

אימג'בנק GettyImages

בסרטון: ניקול קידמן זוכה בפרס גלובוס הזהב על משחקה ב"שקרים קטנים גדולים"


הכינו כבר מעכשיו את כל הפרסים של כל הטקסים בשנה הבאה: אם לא הספיק אבק הכוכבים של ניקול קידמן, ריס וויתרספון ולורה דרן, כעת מתווספת אל הקאסט של "שקרים קטנים גדולים" גם האישה שרשומה על הכי הרבה מועמדויות לאוסקר, שמתוכן זכתה שלוש פעמים: מריל סטריפ. השחקנית המהוללת תגלם את אמו של פרי רייט, הדמות שגילם אלכסנדר סקאסגארד (שצפוי לחזור גם הוא בעונה השנייה, אם כי לא עדיין לא ברור מה תהיה מהות התפקיד שלו אחרי אירועי העונה הראשונה).

סטריפ - שרק אתמול הוכרזה מועמדותה לפרס האוסקר על משחקה בסרט "העיתון" - לא מרבה להשתתף בפרויקטים טלוויזיוניים. מלבד גיחה קצרה לסדרה "טיפול אונליין" של ליסה קודרו בתחילת העשור הנוכחי, התפקיד הטלוויזיוני המשמעותי הקודם שלה היה ב-2003 במיני-סדרה "מלאכים באמריקה", שכמו "שקרים קטנים גדולים" אף היא של HBO. גם לפני הצטרפותה של סטריפ זכתה "שקרים קטנים גדולים" בפרסים רבים, בכללם באמי למיני-סדרה הטובה ביותר ולניקול קידמן על משחקה, ובקטגוריות דומות גם בטקס גלובוס הזהב שנערך החודש. ההצטרפות של סטריפ מבטיחה שגם העונה השנייה תותיר את "שקרים קטנים גדולים" ככוח שקשה לעצור אותו.

מריל סטריפ לובשת אלי סעב בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
אפשר לתת לה כבר עכשיו את כל הפרסים. מריל סטריפ/GettyImages

חרף הקטלוג כמיני-סדרה בטקסים הללו, וגם למרות העובדה שהעונה התבססה על הספר של ליאן מוריארטי באותו שם, התגובות האוהדות כלפי "שקרים קטנים גדולים" הניבו לה עונה שנייה. זו נמצאת בשלבים הפקה ראשוניים, ולא צפויה להגיע אל המסך לפני 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully